ایتالیا: آوارگان به سرعت خارج شوند!

ایتالیا: آوارگان به سرعت خارج شوند!
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 06:52

وزیر کشور ایتالیا به آوارگان هشدار داد که باید این کشور را هر چه زودتر ترک کنند.

العالم - اروپا

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از رم، متئو سالوینی در بازدید از جزیره سیسیل با تاکید بر ضرورت اخراج آوارگان گفت در ایتالیا برای خود هموطنانمان کار و مسکن کافی وجود ندارد چه رسد به مهاجران!

معاون نخست وزیر و وزیر کشور دولت جدید ایتالیا افزود: سیاست ما بر اساس کاهش ورود مهاجران غیرقانونی به ایتالیا و افزایش اخراج انها از کشور است زیرا دوران خوش برای مهاجران در ایتالیا دیگر به پایان رسیده است.

 این در حالی است که بسیاری از اوارگان و مهاجران در جنوب این کشور زاغه نشین هستند و در شرایط بسیار بدی زندگی می کنند.

یک اواره افریقایی گفت: من حیوان نیستم. من هم مانند ایتالیایی ها انسان و دارای خانواده و همسر و فرزند هستم. این رفتار تبعیض امیز و نژاد پرستانه علیه مهاجران درست نیست.

قتل یک مهاجر افریقایی مدافع حقوق اوارگان در جنوب ایتالیا به دست افراد ناشناس،موجب خشم مهاجران شده است.

یکی دیگر از اوارگان افریقایی گفت: این فردی که به قتل رسیده مانند ما افریقایی و دارای زن و بچه بود. ما برای دریافت دستمزدی ناچیز همه روز را مانند برده مشغول به کار هستیم.

دولت جدید ایتالیا اعلام کرده است تدابیر جدید و سخت گیرانه تری را برای جلوگیری از ورود اوارگان به ایتالیا اتخاذ خواهد کرد.

وزیر کشور جدید ایتالیا که رهبر حزب راستگرا و ضد مهاجرت اتحاد است صریحا خطاب به اوارگان و مهاجران بی سرو سامان اعلام کرده است که چمدان هایشان را ببندند و ایتالیا را ترک کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها