شمخانی: روز قدس میراث بزرگ امام و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است

شمخانی: روز قدس میراث بزرگ امام و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام در برابر رژیم صهیونیستی است
چهارشنبه 16 خرداد 1397 - 15:28

دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز مبارک ، میراث بزرگ حضرت امام خمینی ره و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین است.

العالم - ایران / سیاسی

نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی با دعوت از مردم سلحشور و روزه دار ایران اسلامی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس گفت: این روز مبارک ، میراث بزرگ حضرت امام خمینی(ره) و نماد انسجام و پویایی جهان اسلام برای دفاع از آرمان فلسطین و مقاومت در برابرظلم، تجاوز و سلطه طلبی رژیم صهیونیستی و حامیان آن است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی، حمایت ایران از آرمان فلسطین را اقدامی اصولی، اعتقادی و ناشی از تکلیف دینی عنوان کرد و افزود: پیروزیهای مستمر محور مقاومت در سوریه موجب افزایش خودباوری و انگیزه کشورهای اسلامی در برابر سلطه طلبی رژیم صهیونیستی شده است.

شمخانی افزود: مردم قهرمان و شجاع فلسطین هیچگاه منتظر مذاکرات و تصمیم دیگران نماندند و غیرت اسلامی خویش را در دفاع از قدس شریف و آرمان آزادی فلسطین با جهاد و ایثار در مقابله با این رژیم کودک کش به نمایش گذاشتند.

وی ، روز قدس را کابوسی برای جنایتکاران رژیم صهیونیستی توصیف کرد وافزود: سردمداران وحشت زده این رژیم در آستانه این روز بزرگ از طرفی با کشتار مردم فلسطین و هدف قرار دادن امدادگران اوج سَبُعیّت خود را نشان میدهند و از طرفی با دور گردی در اروپا در صدد تضعیف اصلی ترین حامی مردم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران هستند.

دبیر شورای عالی امنیت ملی تصریح کرد ، حضور میلیونی و پرشکوهترمسلمانان و آزادگان جهان در راهپیمایی روز قدس امسال ضمن خنثی کردن اقدامات مذبوحانه آنان نشان خواهد داد با وجود توطئههای گوناگون نظام سلطه، موضوع فلسطین و رهایی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی همچنان الویت اصلی جهان اسلام است و نزدیک است روزی که میراث ماندگار خمینی کبیر مرگ رژیم جعلی و جنگ افروز صهیونیستی را رقم زند.

پربیننده ترین خبرها