حمله پهپادهای اسرائیلی به اردوگاه العوده در آستانه تظاهرات میلیونی قدس

حمله پهپادهای اسرائیلی به اردوگاه العوده در آستانه تظاهرات میلیونی قدس
جمعه 18 خرداد 1397 - 12:05

پهپادهای رژیم صهیونیستی صبح امروز جمعه با حمله به اردوگاه های العوده در شرق رفح واقع در جنوب غزه، بمب های حرارتی بر روی این اردوگاه ریختند؛ در این حمله چند چادر در این اردوگاه دچار آتش سوزی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، پهپادهای این رژیم با فرو ریختن بمبهای آتش زا بر روی اردوگاه العوده و محل جمع آوری لاستیک هایی که برای تظاهرات میلیونی قدس در شرق رفح جمع آوی شده بودند، آنها را آتش زدند.

دفاع مدنی فلسطین برای خاموش کردن آتش بلافاصله خود را به محل رساندند.

شورای ملی "تظاهرات بازگشت و شکست محاصره" اقدام رژیم صهیونیستی در آتش زدن برخی چادرها و لاستیک های ماشین را که برای مراسم اعتراض امروز در تظاهرات میلیونی در شرق رفح جمع آوری شده بودند را دلیلی بر آشفتگی و استیصال این رژیم دانست.

این شورا با صدور بیانیه ای گفت که این اقدام مجرمانه دلیلی بر هراس این رژیم از قیام ملت فلسطین است و نشان می دهد که تظاهرات مردم فلسطین تا چه حد اثرگذار است.

در این بیانیه تأکید شده است که به رغم آتش زدن چادرها و لاستیک های جمع آوری شده، تظاهرات بازگشت تا زمان تحقق اهداف فلسطینی ها ادامه خواهد یافت. این شورا ملت فلسطین را به مشارکت یکپارچه در تظاهرات میلیونی قدس پس از ادای نماز جمعه فراخواند.

تظاهرات میلیونی قدس بلافاصله پس از ادای نماز جمعه در اردوگاه العوده در شرق غزه آغاز می شود و تا ساعت 6 عصر ادامه می یابد. پیش بینی شده است شاهد گسترده ترین حضور مردم در تظاهرات آخرین جمعه رمضان باشیم.

208

پربیننده ترین خبرها