عضو جبهه دموکراتیک فلسطین در گفتگو با العالم:

روز جهانی قدس گامی در مسیر مقابله با "معامله قرن" است

روز جهانی قدس گامی در مسیر مقابله با
جمعه 18 خرداد 1397 - 22:55

عضو دفتر سیاسی جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین با اشاره به اینکه " روز جهانی قدس در بهبوهه راهپیمایی بازگشت و انتقال سفارت آمریکا به شهر اشغالی قدس و عادی سازی روابط برخی کشورهای عربی با اشغالگران برگزار شد"، تاکید کرد: این روز گامی در مسیر مقابله با طرح موسوم به معامله قرن" است.

العالم - فلسطین اشغالی

طلال ابوظریفه در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم تصریح کرد: ما در روز جهانی قدس تاکید کرده ایم که به هیچ شکلی اجازه نمی دهیم که دولت آمریکا یا اشغالگران اسرائیلی به شهر قدس تعدی کنند.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس گامي است تا تلاش های خود را با کشور برادر ایران که امروز راهپیمایی میلیونی برگزار کرد، افزایش دهیم و به آمریکا بگوییم که يك سري کشورها به قدس به عنوان اولین قبله گاه و سومین حرم شریف اعتقاد راسخ دارند و اجازه چنین اقداماتی علیه شهر قدس را که با هدف تهی کردن آن از هویت عربی و اسلامی و ماهیت فلسطینی خود صورت می گیرد، نخواهند داد.

وی تاکید کرد: ما باید انواع فشار را به کشورهای واپسگرای عربی بیاورم که درحال عادی سازی روابط خود در سطح سیاسی، فرهنگی، ورزشی و اقتصادی با اشغالگران هستند زیرا این اقدام آنها به مبارزه ملت فلسطین ضربه می زند.

ابوظریفه گفت: ملت های ما قادرند که اشغالگران را شکست دهند و نیروهای مقاومت قادر هستند تا کشورهایی را که خارج از همه ارزش ها و منشورها رفتار می کنند و به جای رعایت قوانین بین الملی، قانون جنگل را دنبال می کنند، شکست دهند.

6

 

پربیننده ترین خبرها