نقش بازمانده های قذافی در بی ثباتی لیبی

نقش بازمانده های قذافی در بی ثباتی لیبی
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 08:20

العالم،طرابلس ـ فعال سياسي ليبيايي عناصر وابسته به رژيم سرنگون شده قذافي را به دست داشتن در انفجارهاي صبح عيد فطر در طرابلس متهم کرد و گفت: اين افراد قصد دارند با ايجاد بي ثباتي در کشور از محاکمه عناصر رژيم سابق جلوگيري کنند.

"احمد جمهور" روز دوشنبه به شبكه  العالم، گفت: برخي مي خواهند اينگونه وانمود كنند كه القاعده در ليبي فعاليت مي كند، اما انفجارهای روز عید فطر  از راه دور كنترل می شد و اين شيوه القاعده نيست.
این فعال سیاسی لیبیایی، افزود: جنايتكاران فراري عضو رژيم قذافی در این انفجارها دست دارند و هدف آنها ضربه زدن به ثبات لیبی است؛ عناصر رژیم سابق به خوبي مي دانند كه اگر ثبات در كشور برقرار شود، آنها به کشور بازگردانده و محاکمه خواهند شد.

احمد جمهور، گفت: بسياري از  وابستگان به قذافي و  همچنین "ساعدي" پسر وی اکنون در نيجر به سر مي برند و بقیه خانواده قذافی در الجزایر هستند؛ این افراد پول و هوادار در داخل و خارج در اختيار دارند و به دنبال ضربه زدن به ثبات لیبی هستند..
.صبح روز عید فطر در انفجار سه خودروي بمب گذاري شده در طرابلس دستكم  2 تن کشته و تعدادی مجروح شدند؛ مهاجمان در اين انفجار ساختمانهاي اداري وزارت كشور و  منطقه ای نزديك دانشکده  پليس زنان هدف قرار گرفتند.
18:24

پربیننده ترین خبرها