امیرعبداللهیان: در صورت درخواست سوریه، عملیات علیه تروریست‌ها را سازماندهی خواهیم کرد

يکشنبه 20 خرداد 1397 - 12:38

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت که ایران تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک مستشاری ایران استفاده کند، در سوریه می‌ماند و حتی اگر لازم باشد در هر نقطه‌ای از سوریه به درخواست دولت این کشور عملیات علیه تروریست‌ها سازماندهی خواهد کرد.

العالم- ایران/ سیاسی 

 حسین امیرعبداللهیان در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی مجلس در مدرسه عالی شهید مطهری، گفت: در سال‌هایی که گذشت آمریکایی‌ها عملا در کنار داعش و حامی تروریسم بودند تا اهداف خود را محقق کنند و جمهوری اسلامی ایران، حزب‌الله و محور مقاومت به طور جدی مبارزه با تروریسم را در دستور کار قرار دادند البته روسیه هم در سوریه به روند مبارزه با تروریسم کمک کرد.

وی افزود: آقای ترامپ در اعلام استراتژی آمریکا برای سال ۲۰۱۸ به صراحت دروغ گفت و مدعی شد داعش را از بین برده‌اند.

امیرعبداللهیان ادامه داد: مراسم امروز شهدای حادثه تروریستی مجلس و همچنین اقداماتی که مدافعین حرم انجام می‌دهند نشان می‌دهد در اصل جمهوری اسلامی ایران و متحدینش در کنار ارتش سوریه و عراق با تروریسم مبارزه کرده‌اند و دنیا باید قدردان ایران و مقاومت باشد.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تا زمانی که حکومت سوریه تصمیم داشته باشد از کمک مستشاری ایران استفاده کند، با قدرت در سوریه می‌ماند و حتی اگر لازم باشد در هر نقطه‌ای از سوریه به درخواست دولت این کشور عملیات علیه تروریست‌ها را سازماندهی خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها