خبرنگار العالم گزارش داد؛

جزئیات جدید از حمله تروریست ها به الفوعه و کفریا

جزئیات جدید از حمله تروریست ها به الفوعه و کفریا
يکشنبه 20 خرداد 1397 - 14:33

در حمله گروه های تروریستی به الفوعه و کفریا کمیته های مدافع این شهر، تلفات مالی و جانی زیادی به افراد مسلح وارد کردند.

العالم _ سوریه

به گزارش خبرنگار العالم؛ کمیته های مردمی مدافع دوشهرک محاصره شده الفوعه و کفریا در ریف ادلب شمالی با نفوذ افراد مسلح جبهه النصره و گروههای مرتبط با آن، به چندین مرکز وابسته به کمیته مردمی در اطراف این دوشهرک، مقابله کردند.

گروههای مسلح با شلیک گلوله های موشکی و استفاده از تیربارهای سنگین از محور شرقی از مزارع الصواتیه و تل الخربه به سوی مراکز کمیته ها در این شهرک حمله کردند که به دنبال آن برخی از افراد مسلح به اطراف یکی از مراکز دفاعی وارد شده و خطوط امدادرسانی آن منطقه را قطع کردند.

این در حالی است که کمیته های مدافع دوشهرک با یک ضد حمله و انهدام یک مسلسل کالیبر 23 توانست افراد مسلح را به عقب نشینی وادار کند و شماری از آنان را کشته و زخمی کند همزمان با این حمله ، جبهه النصره نیز برای سرپوش گذاشتن بر عقب نشینی این گروههای ناکام در حمله به سمت شرق این دو شهرک ، از سوی رام حمدان و بروما به محور غربی این دو منطقه حمله کردند.

 کمیته های مدافع الفوعه و کفریا، تلفات مالی و جانی زیادی به افراد مسلح  وارد کردند.

الفوعه و کفریا دو شهرک  سوری واقع در شمال شهر ادلب و در 30 کیلومتری مرزهای ترکیه قرار دارند که از زمان آغاز جنگ سوریه بهای سنگینی پرداخته اند. بیش از 2800 شهید و 40 حمله از سوی گروههای مسلح و تروریستی النصره که آخرین حمله نیز حملات تروریست های ازبک در بامداد روز یکشنبه از دو محور بود که الفوعه و کفریا را هدف قرار داده بودند.

217

پربیننده ترین خبرها