وزیر کشور عراق: آتش‌سوزی در مرکز نگهداری صندوق‌های رای در بغداد مهار شد

يکشنبه 20 خرداد 1397 - 21:59

وزیر کشور عراق با بیان اینکه آتش سوزی در مرکز نگهداری صندوق‌های رای در بغداد مهار شده است، اعلام کرد که تحقیقات درباره این حادثه باید آغاز شود.

العالم - عراق

«قاسم الاعرجی» وزیر کشور عراق یکشنبه شب اعلام کرد که آتش سوزی در بزرگترین مرکز نگهداری صندوق‌های رای در منطقه «الرصافه» بغداد مهار شده است و باید تحقیقات در این زمینه آغاز شود.

الاعرجی با بیان اینکه «تحقیقات درباره حادثه آتش سوزی آغاز خواهد شد»، تاکید کرد که «هیچ صندوق رایی دچار آتش سوزی نشده است.»

«احمد خوام» مدیر کل شهرداری «الرصافه» استان بغداد اعلام کرد که در حادثه آتش‌سوزی امروز در بزرگترین مرکز نگهداری صندوق‌های رای در بغداد، سه انبار حاوی صندوق‌های رای دچار آتش سوزی شدند.

از سوی دیگر، «کاظم بوهان» مدیر کل دفاع مدنی عراق اعلام کرد که «دامنه آتش به انبارهایی که حاوی برگه‌های رای است، نرسیده است، بلکه آتش سوزی در سه انباری رخ داده است که حاوی اسناد و مدارک بود.»

وزارت کشور عراق امروز یکشنبه اعلام کرد که بزرگترین مرکز نگهداری صندوق‌های رای در عراق در آستانه بازشماری دستی آراء، دچار حریق شد و به طور کامل در آتش سوخت.

«سلیم الجبوری» رئیس پارلمان عراق در پی آتش سوزی در بزرگترین مرکز نگهداری صندوق‌های رای در بغداد اعلام کرد که انتخابات پارلمانی باید مجددا برگزار شود.

پربیننده ترین خبرها