تقدیر از پلیس بحرین پس از شهادت نوجوان 16ساله

تقدیر از پلیس بحرین پس از شهادت نوجوان 16ساله
سه شنبه 31 مرداد 1391 - 14:51

العالم، منامه - يک عضو ارشد جمعيت عمل اسلامي بحرين با تأکيد بر شكست آل خليفه در ضربه زدن به بافت اجتماعي كشور و برانگيختن اختلافات فرقه اي، گفت: مسئولان رژيم، خود عامل ايجاد تنش هاي فرقه اي هستند.

" هشام الصباغ" روز سه شنبه در گفت وگو با شبكه العالم، با اشاره به شکست آل خلیفه در ضربه زدن به بافت اجتماعی مردم بحرین، گفت: رژيم هاي نظامي در بسياري از كشورهاي عربي مانند ليبي، مصر و  يمن سرنگون شدند؛ اما در بحرين از پلیس و نیروهای امنیتی به خاطر کشتار مردم تقدیر می شود.
عضو ارشد جمعیت عمل اسلامی بحرین، ادامه داد: تقدیر از ماموران پليس، آن هم دُرست يك روز پس از شهادت حسام الحداد نوجوان 16 ساله بحرینی، احساسات مردم و خانواده هاي قربانيان را بر مي انگيزد.
وي درباره اتهامات آل خلیفه علیه علما، گروه هاي سياسي و مخالفان مبني بر بيان اظهارات تحريك آميز و فرقه گرایانه، گفت: وزارت دادگستري بحرين و مسئولان دولتی، خود متهمان اصلي سركوب و تنش فرقه اي هستند.
الصباغ، افزود: اعتراف رژيم به استمرار تظاهرات گستردۀ مردمی، به خوبی نشان می دهد که مشكل بزرگي در بحرين وجود دارد و قشر عظیمی از  مردم بحرين اين رژيم را نمي خواهند؛ اما رژيم رسما اعتراف مي كند كه خواستار سركوب تظاهرات به زور اسلحه است .
21-15:25

پربیننده ترین خبرها