کی‌روش: دو مورد مصدومیت جزئی داریم که تا حدودی دغدغه ما است/ با تمام وجودمان خواهیم جنگید

کی‌روش: دو مورد مصدومیت جزئی داریم که تا حدودی دغدغه ما است/ با تمام وجودمان خواهیم جنگید
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 19:08

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما می‌توانیم ضمانت دهیم و آن هم این است که ما در زمین با تمام وجودمان خواهیم جنگید تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

العالم _ ایران / ورزشی

کارلوس کی‌روش در جمع خبرنگاران در خصوص آمادگی تیم ملی و بازی نخست تیم ملی مقابل مراکش گفت: ما خیلی در این مدت تمرین کردیم، و آرزویمان این بود که در این مدت بیشتر بازی کنیم ولی الان زمان این است که بازیکنان و تیم خوب من هیجان‌شان را تخلیه کنند و آمادگی کامل برای رویارویی با مراکش را داشته باشند.

وی در باره ساختار دفاعی خوب مراکش که به نوعی شبیه به تیم ملی ایران است، عنوان کرد: چیزی که شما باید بدانید این است که مراکش تیمی بسیار متفاوت است. تیمی نیست که بخواهیم بگوییم منحصرا آفریقایی است چرا که اکثر بازیکنان‌شان یا در اروپا به دنیا آمده‌اند یا در آنجا بزرگ شده‌اند. آنها دانش و کیفیت بالای فوتبال آفریقا و اروپا را با هم دارند. من این مطلب را خیلی خوب اطلاع دارم چرا که پرتغال هم همین نوع از بازیکنان را دارد. ما احترام کامل را برای مراکش قائل هستیم چرا که تیم خیلی خوبی هستند و اطمینان دارم آنها هم احترام زیادی برای ایران قائلند.

کی‌روش در این‌باره اضافه کرد: بازکنان مراکش یکسری نقاط قوت را دارند از این جهت که در یکی دو سال اخیر کنار هم بازی کرده‌اند.بازیکنان بسیار خوبی دارند که در تیم‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند. تمام این صحبت‌ها فقط حرف است و تا زمانی که بازی شروع نشده نمی‌شود قضاوت کرد و با آغاز بازی هر دو تیم حرف خود را در زمین خواهند زد. فقط یک مطلب است که ما می‌توانیم ضمانت دهیم و آن هم این است که ما در زمین با تمام وجودمان خواهیم جنگید تا بتوانیم به هدف‌مان برسیم.

وی درباره صحبت‌های سرمربی مراکش درباره وی و اینکه گفته بود کی‌روش مربی باهوشی است، تصریح کرد: ایشان یک همکار فوق‌العاده برای بنده هستند، شما می‌دانید که در فوتبال نتایج و عملکرد شما هستند که فراتر و با صدای بلندتر از صحبت‌های شما به گوش می‌رسد، ایشان هم یک همکار و مربی خوب هستند و نتایجی که به دست آوردند این مساله را منعکس می‌کند.

سرمربی تیم ملی تاکید کرد: مطمئنا یکسری از قسمت‌های باز‌ی‌مان هست که سعی می‌کنیم از آن حفاظت کنیم، ولی تلاش می‌کنیم که در بعد حمله و دفاعی کاری کنیم که به نتیجه برسیم. دقیقا زیبایی جام جهانی به این خاطر است که میلیون‌ها هوادار چشم‌شان به تیم‌های ملی است، برای مراکش هم همینطور است، کشور مراکش نزدیک به 800 هزار نفر تا یک میلیون نفر در اسپانیا هوادار دارد، کشوری هستند که همانند ایران میلیون‌ها هوادار در داخل و خارج از کشور دارند. مهمترین مطلب این است که وقتی بازی به پایان می‌رسد هواداران هر دو تیم باید به عملکرد هر دو تیم احترام بگذارند، یکی از تیم‌ها بیشتر جشن خواهد گرفت و امیدوارم آن تیم ایران باشد. ولی کسب افتخار و ایجاد غرور برای ملت ایران یک مسئولیتی است که داریم و این وظیفه ما است.

وی افزود: درباره مصدومیت‌ها داریم کار می‌کنیم، یکی دو مورد جزئی است که امیدواریم شرایط خوب شود، نمی‌توانم تکذیب کنم که یکی دو تا دغدغه داریم ولی در حال حاضر همه چیز مثبت هست.

پربیننده ترین خبرها