وسیله شخصی عجیب "اون" در سنگاپور خبر ساز شد

وسیله شخصی عجیب
سه شنبه 22 خرداد 1397 - 20:26

رهبر کره شمالی در سفرش به سنگاپور برای دیدار تاریخی با دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا وسایل زیادی را با خود به همراه برده اما در میان انبوه این وسایل یک وسیله شخصی خبر ساز شده است.

العالم ـ آسیا

بنابر گزارش دیلی میل، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در سفرش به سنگاپور برای ملاقات با رئیس‌جمهور آمریکا در کنار تمامی تدابیر امنیتی که برای حفظ جانش انجام داده مانند بردن لیموزین ضد گلوله خود به همراه تیم محافظان مخصوص لیموزین و استفاده از دو هواپیمای گمراه کننده در کنار هواپیمای حامل خودش، توالت شخصی‌اش را نیز همراه خود برده است.
پیش از ورود رهبر کره شمالی، به سنگاپور به منظور نشست تاریخی با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا، یک هواپیمای ترابری مدل IL-۷۶ انبوهی از کالاها و اجناسی که صرفا برای حفظ جان کیم جونگ اون در نظر گرفته‌ شده‌اند، به آنجا منتقل کرده است.
در میان این اجناس یک محموله از غذاهای مورد استفاده رهبر کره شمالی و یک توالت شخصی قابل حمل نیز وجود داشت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه چوسان ایلبو کره‌ جنوبی، این توالت شخصی کیم جونگ اون اتصالی به شبکه فاضلاب رسمی نداشته و مخزنی جداگانه دارد.
در گذشته گزارش شده که سازمان‌های اطلاعاتی نظیر سازمان سیا حتی با استفاده از مدفوع اقدام به جمع آوری اطلاعات از افراد کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها