سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن:

یک فروند کشتی جنگی ائتلاف متجاوز به یمن در الحدیده هدف قرار گرفت

یک فروند کشتی جنگی ائتلاف متجاوز به یمن در الحدیده هدف قرار گرفت
چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 08:59

سرهنگ عزیز راشد سخنگوی نیروهای ارتش و کمیته مردمی یمن اعلام کرد درگیری ها در الحدیده ادامه دارد و اعلام امارات در خصوص آغاز عملیات تنها در رسانه ها بوده است.

العالم- یمن       

سرهنگ راشد گفت اخباری وجود دارد مبنی بر این که مبارزان یمنی یک فروند کشتی جنگی ائتلاف متجاوز به یمن را هدف قرار داده است.

این کشتی حامل نیروهای متجاوز ائتلاف سعودی بوده است.

وی پیشتر نیز اعلام کرد ارتش و کمیته های مردمی یمن وارد مرحله جدیدی از جنگ با متجاوزان شده اند.

سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن اظهار داشت: دشمنان اصلی با همه تجهیزات و توان خود در برابر رزمندگان یمنی شکست خوردند و امروز می‌بینیم که دشمن آمریکایی با همه امکانات نظامی خود برای اشغال الحدیده، چگونه در دام نظامی نیروهای یمنی افتاده و زمین‌گیر شده است.

محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن نیز به اتش کشیده شدن یک فروند کشتی جنگی متعلق به ائتلاف متجاوز به یمن در ساحل غربی را تائید کرد و گفت چندین بالگرد به برخی از سرنشینان این کشتی جنگی در حال سوختن در آتش کمک کردند ولی هنوز شماری دیگر در این کشتی حضور دارند.

الحوثی تاکید کرد ما در خصوص هدف قرار دادن بندر الحدیده هشدار می دهیم زیرا این بندر نظامی نیست و غیر نظامی است و سازمان ملل متحد هر کشتی را که وارد این بندر می شود بازرسی می کند.

وی تاکید کرد این کشتی جنگی در صدد پیاده کردن نیرو و هلی برن بود ولی نیروهای قهرمان ما در کمین آن بودند.

منابع یمنی اعلام کردند: ستونی از دود و اتش از کشتی جنگی متعلق به ائتلاف متجاوز به یمن که نیروهای مشترک یمنی آن را در ساحل غربی هدف قرار دارند به اسمان بلند است.

گفتنی است این ناو با دو موشک زمین به دریا مورد هدف قرار گرفته است و تلاش ها برای نجات نیروهای متجاوز از سوی ائتلاف سعودی ادامه دارد.

معاون سخنگوی ارتش و کمیته های مردمی یمن اعلام کرد: حمله موشکی نیروی دریایی یمن به کشتی های جنگی ائتلاف متجاوز به یمن سیلی محکمی به آمریکا و رژیم صهیونیستی است، آن چه که در آینده در عرصه نبرد در انتظار متجاوزان است بسیار هولناک تر و شدید تر خواهد بود.

وی افزود: حمله نیرویی دریایی حامل این پیام بود که قدرت بازدارندگی هنوز در آغاز راه خود قرار دارد.

پربیننده ترین خبرها