بشار اسد: حمله به تروریست های سوریه، حمله به ارتش اسرائیل است

چهارشنبه 23 خرداد 1397 - 23:27

بشار اسد رییس جمهور سوریه گفت که سوریه پاسخ به تجاوزات رژیم اشغالگر اسراییلی را متوقف نکرده و اولین ضربه به رژیم اسراییلی در سطوح سیاسی، نظامی و تمام زمینه ها ضربه زدن به تروریست ها در داخل سوریه بود.

العالم - سوریه

وی در پاسخ به شبکه العالم درباره آمادگی و توانمندی دمشق برای پاسخگویی به تجاوزت رژیم اسراییل تاکید نمود که پاسخ سوریه به این تجاوزات نیازمند تصمیم سیاسی نیست.

خبرنگار العالم از بشار اسد پرسید: در زمانی که درباره بازسازی پدافند هوایی سوریه و مقابله با اشغالگران صهیونیست سخن می گویید سران رژیم صهیونیستی گفته اند که عمق سوریه هدف واقع خواهد شد، چگونه با این موضوع برخورد خواهید نمود خصوصا که اخیرا نوعی توازن در زمینه پاسخگویی به تجاوزات صهیونیستی ایجاد شده است ؟    

بشار اسد در پاسخ به این سوال گفت: اساسا ما پاسخگویی را متوقف نخوهیم نمود ، همزمان ، پاسخ به اسراییل را در چارچوب امکانات موجود از ناحیه نظامی  فناوری متوقف نمی نماییم ، هر چه این امکانات بهتر شود سطح پاسخ بهتر خواهد شد. واقعیت آن است که قوی ترین پاسخ به اسراییل، هدف قراردادن ارتش اسراییل در سوریه است، منظور ما عملا تروریست هایی است که به طور بسیار واضح و آشکار برای مصلحت اسراییل فعالیت می نمایند، از ابتدا آنان به   سامانه های پدافند هوایی سوریه حمله کردند، هدایت آن اسراییلی آمریکایی بود، اولین حمله به اسراییل در سطوح سیاسی و نظامی و تمام زمینه های دیگر، ضربه به تروریست های اسراییلی در در سوریه خواه  داعش یا النصره یا دیگر گروه های مرتبط با برنامه ریزی و استراتژی اسراییلی انجام شد.

206    

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها