نتانیاهو: بالون های آتش زا کابوس واقعی ما هستند

نتانیاهو: بالون های آتش زا کابوس واقعی ما هستند
جمعه 25 خرداد 1397 - 14:36

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، بالون های آتش زای جوانان فلسطینی را که به سوی شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، 'کابوس واقعی' برای تل آویو خواند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

سایت "فلسطین الان" روز جمعه به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی "واللا" نوشت: نتانیاهو در سخنانی اعتراف کرد که مساله بادبادک ها و بالون های آتش زایی که به سمت شهرک های صهیونیست نشین فرستاده می شود، چالشی برای تل آویو به شمار می روند و باید با در پیش گرفتن فن آوری لازم فکری به حال مقابله با این بالون ها کرد.
به تازگی گروه های فلسطینی در نوار غزه از بادبادک ها و بالن های مجهز به مواد منفجره برای مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی استفاده می کنند. 
جوانان فلسطینی این بادبادک ها را به سمت شهرک های صهیونیست نشین و پایگاه های ارتش صهیونیستی می فرستند. این بالون ها تاکنون باعث ایجاد آتش سوزی در مساحت های زیادی از اراضی کشاورزی شهرک نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه شده و خسارت های سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.
طی چند روز اخیر نیز جنگنده های اسرائیلی در اقدامی هشدارآمیز جوانان فلسطینی که بادبادک های آتش زا را برای به پرواز درآوردن آن ها بر فراز اراضی اشغالی آماده می کردند، هدف گرفتند. 
آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، به تازگی مدعی شده که از زمان آغاز "راهپیمایی های بازگشت" از 30 مارس (10 فروردین ماه) نزدیک به 400 بادبادک و بالون از مجموع 600 بادبادکی که به سمت اراضی اشغالی به پرواز درآمده اند، سرنگون شدند.
به گزارش ایرنا، تنش ها و درگیری ها میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی طی ماه های اخیر شدت یافته و از آغاز راهپیمایی های بازگشت تاکنون 124 فلسطینی به دست نظامیان اشغالگر شهید و بیش از 14 هزار تن دیگر زخمی شدند.
گروه های فلسطینی اعلام کردند که راهپیمایی مسالمت آمیز بازگشت، راهی برای دفاع از حق بازگشت آوارگان فلسطینی به وطن و مخالفت با توطئه های از بین بردن مساله فلسطین است.

پربیننده ترین خبرها