جام جهانی روسیه 2018

عیدی ملی‌پوشان ایران با پیروزی شیرین برابر مراکش در آخرین لحظات/ طلسم 20 ساله شکست

عیدی ملی‌پوشان ایران با پیروزی شیرین برابر مراکش در آخرین لحظات/ طلسم 20 ساله شکست
جمعه 25 خرداد 1397 - 19:34

بازی تیم ملی کشورمان با مراکش در ورزشگاه سن پترزبورگ روسیه با نتیجه یک - صفر به پایان رسید.

العالم- ایران/ ورزشی 

ملی پوشان فوتبال ایران در اولین دیدار خود، عصر امروز به میدان رفتند و پس از نود دقیقه پرحرارت و پر از التهاب موفق شدند از روی گل به خودی مدافع حریف در دقیقه 5+90 به سه امتیاز مهم و البته شیرین دست پیدا کنند تا با شکست مراکشی ها اولین بازی خود را با موفقیت به اتمام برسانند.

تصویر لحظه گل به خودی تیم مراکش

ویدیو/ گل دقیقه ۹۵ ایران در بازی با مراکش

دیدار اول جام جهانی 2018 روسیه، جمعه 25/03/97، ساعت 19:30، ورزشگاه سن پترزبورگ

داور: جونیت چاکر                   کمک ها: باهات دوران، تاریک اونگون

کارت زرد:

مسعود شجاعی(10)- علیرضا جهانبخش (47)- کریم انصاری فرد (1+90) از ایران

کریم الحمدی(34) از مراکش

ترکیب تیم ملی ایران برای دیدار با مراکش به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند ، احسان حاج صفی ، روزبه چشمی ، مرتضی پورعلی گنجی ، رامین رضاییان ، مسعود شجاعی ، امید ابراهیمی ، وحید امیری ، کریم انصاری فرد ، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون

شرح گل:

ایران 1 مراکش 0(دقیقه 5+90): ارسال احسان حاج صفی در بهترین زمان ممکن موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد اما مدافع حریف نتوانست از پس دور کردن این توپ بربیاد و به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دقایق حساس:

دقیقه 2 – اولین حمله این دیدار در دقایق ابتدایی توسط مهاجمان مراکش به ثبت رسید و ضربه محکم حارث از اختلاف کمی از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. 

دقیقه 3 – کرنر بلند مراکشی ها روی دروازه ایران خطرساز شد اما بیرانوند با پرش خود توانست این فرصت را  از روی دروازه ایران دور کند. 

دقیقه 5 – چند حمله پیاپی توسط بازیکنان تیم سرخ پوش دروازه ایران را تحت فشار قرار داد و کاملا پیداست این تیم برنامه پرفشاری برای پانزده دقیقه ابتدایی خود خواهد داشت. 

دقیقه 6 – پاس بسیار خطرناک هافبک مراکشی ها در محوطه جریمه و در شرایط خوبی به حارث رسید اما این بازیکن سایه توپ را هدف گرفت. 

دقیقه 8 – یک موقعیت فوق العاده دیگر برای مراکشی ها مهیا شد اما ضربه الکعبی با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. 

دقیقه 43 – حرکت دیدنی امید ابراهیمی یک حمله فوق العاده برای تیم ملی مهیا کرد و این بازیکن با همکاری وحید امیری موفق موفق شد موقعیتی ایده آل برای سردار آزمون فراهم کند اما مهاجم تیم ملی موفق نشد از این موقعیت عالی استفاده کند و در نهایت این گلر مراکشی بود که توانست در این صحنه پیروز باشد. 

دقیقه 45 – باز هم ملی پوشان ایران می توانستند در این دقیقه گل برتری بازی را به ثمر برسانند اما با خوش شانسی تیم حریف فرصت فوق العاده آزمون و جهانبخش از دست رفت. مونیر المحمدی، گلر مراکشی با دبل سیو خود مانع باز شدن دروازه شد. 

دقیقه 45 – ضربه سنگین حاج صفی از فاصله دور با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 68 – شوت محکم حاج صفی از روی یک ضربه ایستگاهی با اختلاف از کنار دروازه مراکش به بیرون رفت. 

دقیقه 69 – حرکت جهانبخش می توانست یک موقعیت خوب برای تیم ملی ایجاد کند اما حرکت سه مدافع حریف توپ ارسالی وی را به کرنر فرستادند.

دقیقه 78 – حمله خطرناک مراکشی ها با شوت محکم هافبک این تیم ادامه یافت اما علیرضا بیرانوند موفق شد با سیوی دیدنی این موقعیت را به کرنر بفرستد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها