علاقه تماشاگران نیجریه به جوجه رنگی، دردسری برای مقامات روسیه

علاقه تماشاگران نیجریه به جوجه رنگی، دردسری برای مقامات روسیه
شنبه 26 خرداد 1397 - 07:49

نیجریه‌ای‌ها معمولاً جوجه‌ها را سبز و سفید و شبیه به پرچم کشورشان رنگ می‌کنند و آن‌ها این جوجه‌ها را روی دست بالا می‌برند و به تشویق تیم مورد علاقه‌شان می‌پردازند.

العالم _ ورزشی

رویترز گزارش داد؛ تماشاگران نیجریه‌ای که قرار است امروز (شنبه) تیم ملی کشورشان را در برابر کرواسی و در چارچوب رقابت‌های جام جهانی تشویق کنند، یکی از مهم‌ترین ابزارهای همیشگی حمایتی خود را در اختیار نخواهند داشت: جوجه‌های زنده.

جوجه‌های زنده را می‌توان برخی اوقات در مسابقات فوتبال در نیجریه مشاهده کرد. نیجریه‌ای‌ها معمولاً جوجه‌ها را سبز و سفید و شبیه به پرچم کشورشان رنگ می‌کنند. آن‌ها این جوجه‌ها را روی دست بالا می‌برند و به تشویق تیم مورد علاقه‌شان می‌پردازند. اما مقامات شهر کالینینگراد، جایی که مسابقه نیجریه و کرواسی را امروز میزبانی می‌کند، گفته‌اند حیوانات را به ورزشگاه راه نمی‌دهند.

"آندری یرماک،" وزیر فرهنگ و گردشگری کالینینگراد گفته است تعدادی از طرفداران نیجریه علی‌رغم نبود درخواستی رسمی، تمایل خود را برای آوردن جوجه به ورزشگاه اعلام کرده اند.

وی افزود: «برای این طرفداران توضیح داده شد که بر طبق قوانین حوزه سلامت، ورود به ورزشگاه با حیوانات زنده مجاز نیست. البته ما به آن‌ها برای خرید جوجه راهنمایی‌های لازم را ارائه می‌دهیم. ما برای رسیدگی به عجیب‌ترین تقاضا‌ها هم آماده‌ایم.»

 

پربیننده ترین خبرها