کی‌روش: در بازی اسپانیا فقط به حمله فکر می‌کنیم!

کی‌روش: در بازی اسپانیا فقط به حمله فکر می‌کنیم!
شنبه 26 خرداد 1397 - 13:01

کی‌روش پس پیروزی مقابل مراکش در گفتگو با رسانه ملی پرتغال از عملکرد بازیکنان خود تمجید کرد.

العالم _ ایران / ورزشی

کارلوس کی‌روش پس از پیروزی مقابل مراکش در مصاحبه زنده با RTP کانال تلویزیون ملی پرتغال در مورد این مسابقه گفتگو کرد که در ذیل مطالعه می کنید؛

پیروزی مقابل مراکش

"به نظر من یک برد کاملا باارزش را کسب کرد. ما بانظم تیمی خوب، قدرتمندانه جنگیدیم و توانستیم بازی مراکش را خنثی کنیم. مهمترین نکته در مسابقه بازی منطقی بازیکنان من بود که توانستند تیم قدرتمند مراکش را کنترل کنند که نه تنها باعث تضعیف بدنی بلکه باعث تضعیف روحی و فرو ریختن روانی بازیکنان حریف شد."

مسابقات آینده

کی‌روش در جواب این سوال با اعتماد به نفس بالا و لبخند این گونه پاسخ داد: "در واقعیت من تصور می کنم در مقابل اسپانیا و پرتغال (با خنده) فقط به حمله کردن به دروازه حریف فکر میکنیم، فقط حمله! آن دو تیم بهترین های دنیا هستند و از کاندیدهای قهرمانی در جام جهانی، ما در صورتی در مسابقه با آنها کنترل توپ را در اختیار بگیریم بلافاصله حمله خواهیم کرد، اگر نه هم به خوبی از دروازه خود دفاع خواهیم کرد."

نکته قابل توجه این مصاحبه، خوشحالی زائد الوصف کی‌روش از پیروزی مقابل مراکش بود که در طول مصاحبه با لبخند و خنده های پی در پی سوالات را پاسخ داد. البته با توجه به محبوبیت پایین تر  کی‌روش در کشور پرتغال به نسبت ایران  (به علت عملکرد ضعیف در تیم ملی پرتغال و مشاجره با رونالدو) به نظر می رسد که کی‌روش در این فرصت سعی کرد که با اعتماد به نفس بالا، عملکردخوب خود را به رخ منتقدان پرتغالی بکشد.

ورزش 3

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها