همه احتمال‌های صعود ایران/ چقدر شانس صعود داریم؟

همه احتمال‌های صعود ایران/ چقدر شانس صعود داریم؟
شنبه 26 خرداد 1397 - 19:39

اگر صعود کردن از مرحله گروهی جام‌جهانی تا قبل از این بازی فقط یک رویای دست‌نیافتنی بود حالا کمی به ما نزدیک‌تر شده است.

العالم _ ایران / ورزشی

برد مقابل مراکش باعث شده است تا حالا هواداران تیم ملی بی‌پرواتر از صعود حرف بزنند. اگر صعود کردن از مرحله گروهی جام‌جهانی تا قبل از این بازی فقط یک رویای دست‌نیافتنی بود حالا کمی به ما نزدیک‌تر شده و با چندین و چند اما و اگر حتی دست‌یافتنی به نظر می‌رسد. این اما و اگرها چیست و با چه اتفاقی شانس صعود ما همچنان باقی می‌ماند؟

- اگر تیم ملی بتواند یکی از دو بازی پیش رو را با برد پشت سر بگذارد صعودش کاملا قعطی است و هیچ نیازی به دانستن نتایج بازی‌های دیگر نیست. یک برد دیگر رویایی‌ترین اتفاقی است که می‌توان برای شاگردان کی‌روش متصور شد.

- دو امتیاز از دو بازی باز هم تضمین زیادی است برای صعود. در این حالت فقط یک اتفاق می‌تواند مانع از صعود ما شود و آن این است که مراکش هر دو بازی‌اش مقابل پرتغال و اسپانیا را با تفاضل گل زیاد واگذار کند.

- آن چیزی که برای ما مهم‌تر است این است که بدانیم با چه اتفاقاتی با یک تساوی دیگر هم می‌توانیم خودمان را در مرحله بعد ببینیم. اگر بتوانیم از یکی از دو تیم پرتغال یا اسپانیا یک امتیاز بگیریم و مراکش هم بتواند از همان تیم امتیاز بگیرد، آن وقت ایران یکی از دو تیم صعودکننده خواهد بود. این بهترین و محتمل‌ترین اتفاقی است که می‌تواند برای تیم کی‌روش رقم بخورد تا آن‌ها برای اولین بار نامشان را به تاریخ فوتبال سنجاق کنند.

نود

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

پربیننده ترین خبرها