تساوی آرژانتین و ایسلند در شب ناکامی مسی /شروع فوق‌العاده مردان یخی

تساوی آرژانتین و ایسلند در شب ناکامی مسی /شروع فوق‌العاده مردان یخی
شنبه 26 خرداد 1397 - 19:55

آرژانتین مقابل دفاع جانانه ایسلندی‌ها راهی پیدا نکرد و به تساوی رضایت داد.

العالم _ ورزشی

دیدار تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایسلند از ساعت 17 و 30 دقیقه به وقت تهران در ورزشگاه اسپارتاک در شهر مسکو آغاز شد که در پایان 2 تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

گل‌ها: سرخیو آگوئرو (19) برای آرژانتین ، آلفرد فینبوگاسون (23) برای ایسلند

داور: سیمون مارسینیاک ، لهستان

اخطار: -

اخراج: -

ترکیب تیم ملی آرژانتین: 

کابایرو، تاگلیافیکو، ماسکرانو، روخو، اوتامندی، سالویو، بیلیا ( 54 - اور بانگا ) ، دی‌ماریا ( 75 - پاون ) ، مسا ( 84 - هیگواین ) ، مسی و آگوئرو 

ترکیب تیم ملی ایسلند: 

هالدورسون، ساوارسون، راگنار سیگوردسون، آرناسون، ماگنوسون، گودمونسون ( 63 - گیسلاسون ) ، یارناسون، گیلفیسیگوردسون، گانارسون ( 76 - اسکولاسون )، هالفردسون، فینبوگاسون ( 89 - یورن سیگوردسون )

شرح نیمه اول:

تیم ملی آرژانتین به مربیگری سمپائولی با سیستم 1-3-2-4 بازی را آغاز کرد و ایسلند نیز با چینش تدافعی 1-1-4-4 پا به میدان گذاشت.

آرژانتین در دقایق ابتدایی بازی را در دست گرفت و حتی توانست با ضربه سر تاگلیافیکو موقعیت خوبی ایجاد کند. ایسلند اما دل به ضدحمله بسته بود و یک موقعیت بسیارخوب بدست آورد که با بی‌دقتی یارناسون به گل بدل نشد. 

در دقیقه 19 سرخیو آگوئرو با یک چرخش زیبا در محوطه جریمه گل اول آلبی‌سلسته را به ثمر رساند.

پس از گل ایسلند حملات خود را آغاز کرد و خیلی زود از ضعف خط دفاعی آرژانتین استفاده کرد و با ضربه فینبوگاسون در دقیقه 23 به گل تساوی رسید.

شرح نیمه دوم:

آرژانتین حملات خود را شدت بخشید ولی نتوانست موقعیتی ایجاد کند. در دقیقه 63 روی آگوئرو در محوطه خطا شد که داور آن را پنالتی تشخص داد.

مسی که تا این دقیقه کاملا توسط مدافعین ایسلند احاطه شده بود پشت توپ ایستاد ولی نتوانست آن را به گل تبدیل کند و پنالتی آرژانتین در دقیقه 64 از دست رفت.

فوق‌ستاره آرژانتین در ادامه بازی نیز موقعیت‌های را بدست آورد اما در نهایت نتوانست آنها را به گل تبدیل کند. دقیقه 82 مسی شوتی زیبا به دروازه شلیک کرد که با فاصله‌ای کم به بیرون رفت.

در دقیقه 87 نیز یک سانتر خوب از جناح چپ کشیده شد که با سیو فوق‌العاده هایدورسون مهار شد.

در دقیقه 92 نیز مسی به تنهایی به دل مدافعین زد که توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

دفاع خوب ایسلندی‌ها و درخشش گلر این تیم باعث شد تا بازی با تساوی به پایان رسید.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها