تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

حمله مرگبار پهپادها و موشک های یمنی به مواضع سعودی ها در ساحل غربی/ تلفات سنگین متجاوزان در ساحل غربی

حمله مرگبار پهپادها و موشک های یمنی به مواضع سعودی ها در ساحل غربی/ تلفات سنگین متجاوزان در ساحل غربی
شنبه 26 خرداد 1397 - 21:06

یک منبع یگان پهپاد یمن گفت که حمله پهبادهای یمنی به کشته و مجروحیت ده ها مهاجم و مزدور آل سعود و انهدام شماری زره پوش و خودروهای آنان انجامید.

العالم _ یمن

یک منبع ارتش یمن گفت که پهپادهای این کشور چند حمله هوایی به تجمع مزدوران سعودی در ساحل غربی انجام و با دقت مواضع آنان را هدف دادند.

یک منبع یگان پهپاد یمن گفت که حمله پهپادهای یمنی به کشته و مجروحیت ده ها مهاجم و مزدور آل سعود و انهدام شماری زره پوش و خودروهای آنان انجامید.

دو زرهپوش جنگی و 4 خودروی مزدوران آل سعود با موشک های هدایت شونده منهدم شدند که یکی از خودروها حامل مهمات و سلاح بود که به کشته و مجروحیت شماری از آنان انجامید.

ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن حمله به خودروهای مهاجمان و مزدوران آل سعود با موشک های هدایت شونده در ساحل غربی شماری از خودروهایشان را منهدم و شماری از آنان را کشته و زخمی کردند.

یک منبع ارتش یمن نیز گفت که شمار زیادی از خودروهای مزدوران آل سعود نابود و سرنشینان آن کشته شدند که 13 زرهپوش و خودرو در نبردهای الفازه در ساحل غربی یمن بوده است.

همچنین؛ حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران آل سعود در املاحیط در جیزان به کشته و زخمی شدن شماری از مزدوران انجامید.

پربیننده ترین خبرها