ویدیویی جدید از داخل فرودگاه الحدیده

يکشنبه 27 خرداد 1397 - 10:45

جنبش انصارالله یمن ادعاها و دروغ پردازی های ائتلاف متجاوز سعودی به یمن را در خصوص سیطره بر فرودگاه الحدیده با انتشار ویدئویی از داخل این فرودگاه محکوم کرد.

العالم- یمن              

محمد البیخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با تقبیح ادعا و دروغ پردازی رسانه های وابسته به ائتلاف متجاوز سعودی به یمن گفت: « آن چه که این رسانه ها درباره سیطره نیروهای اشغالگر و مزدوران بر فرودگاه الحدیده منتشر کردند بی اساس است. این فرودگاه همانگونه است که پیشتر به تصویر کشیدیم و ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان بر ان سیطره دارند.

البیخیتی افزود آن چه که در پایگاه توئیتری وزارت امور خارجه سعودی آمده است صحت ندارد.

وی اظهار داشت ارتش و کمیته های مردمی یمنو در نوار ساحلی پیشروی کردند و خطوط امداد رسانی به نیروهای ائتلاف متجاوز را قطع و مزدوران را محاصره کردند.

یک مبارز یمنی که از مقابل فرودگاه بین المللی الحدیده سخن می گفت سیطره ائتلاف متجاوز به یمن بر دو فرودگاه نظامی و غیر نظامی الحدیده در غرب این کشور را تکذیب کرد و ویدئویی را در واکنش به شایعه پراکنی و دروغ گویی رسانه های سعودی از فرودگاه منتشر کرد.

این مبارز یمنی تاکید کرد رسانه های سعودی و متحدان ان دروغ می گویند

 

ستاد تبلیغات جنگ یمن نیز کلیپ ها و تصاویر جدیدی را از داخل فرودگاه الحدیده در غرب این کشور منتشر کرد و نشان داد این فرودگاه در کنترل ارتش و کمیته های مردمی یمن قرار دارد. در این ویدئو تردد شماری از نیروهای مشترک یمنی به تصویر کشیده شد در حالی که همه آنان در سلامت کامل در داخل فرودگاه قرار دارند

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین یک قایق فرانسوی یا آمریکایی را درسواحل الحدیده توقیف کردند. از سوی دیگر حدود 50 مزدور خود را تسلیک نیروهای مشترک کردند

پربیننده ترین خبرها