برنامه روز پنجم جام جهانی/ مصاف نسبتا آسان در انتظار انگلیس و بلژیک

برنامه روز پنجم جام جهانی/ مصاف نسبتا آسان در انتظار انگلیس و بلژیک
دوشنبه 28 خرداد 1397 - 09:20

با برگزاری سه مسابقه روز پنجم جام جهانی دوشنبه به پایان خواهد رسید. بلژیک وانگلیس باید برابر حریفان‌شان در گروه G بازی کنند و یک دیدار هم از گروه F برگزار خواهد شد.

العالم _ ورزشی

در ادامه رقابت‌های جام جهانی روسیه دوشنبه سه مسابقه برگزار خواهد شد.

ساعت ۱۶:۳۰: سوئد- کره جنوبی ورزشگاه نیژنی نووگورود

تیم خوب سوئد که توانست ایتالیا را در پلی‌آف جام جهانی حذف کند، بدون زلاتان ابراهیموویچ به مصاف کره جنوبی نماینده آسیا خواهد رفت. سوئدی‌ها می‌دانند که با توجه به حضور آلمان و مکزیک در این گروه چاره‌ای جز شکست دادن کره ندارند. از طرفی نماینده آسیا در بازی‌های اخیر دوستانه خود ضعیف شده و صدای منتقدان را درآورده است.

ساعت ۱۹:۳۰:  بلژیک- پاناما ورزشگاه سوچی

به نظر می‌رسد بعد از بازی افتتاحیه، این دیدار یک طرفه‌ترین بازی مرحله گروهی باشد. تیم پرستاره بلژیک می‌خواهد شروع قدرتمندانه‌ای در جام جهانی داشته باشد. البته آن‌ها در دوره قبل جام جهانی با وجود قرار گرفتن در گروه روسیه، کره جنوبی و الجزایر چندان قدرتمندانه نتیجه نگرفت. شاگردان مارتینس با  نفراتی چون دی بروین بهترین بازیکن سیتی، لوکاکو بهترین بازیکن یونایتد و هازارد  بهترین بازیکن چلسی از مدعیان جدی جام هستند.

ساعت ۲۲:۳۰:  انگلیس- تونس ورزشگاه وولگوگارد

انگلیس یکی از تیم‌هایی است که روی کاغذ از مدعیان قهرمانی محسوب می‌شود و اتفاقا با هدایت ساوت گیت جوان خوب نتیجه گرفته آن‌ها اکنون باید برابر نماینده آفریقا بازی کنند. تونس چهارمین تیم آفریقایی جام خواهد بود. سه تیم قبلی شکست خورده‌اند و اکنون نوبت شاگردان نبیل معلول رسیده است.

به نظر می‌رسد مارکوش راشفورد به دلیل مصدومیت در این بازی به میدان نرود.

برنامه کامل دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه به وقت ایران

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها