صحنه هایی از عملیات نظامی یمن در ساحل غربی+ فیلم

دوشنبه 28 خرداد 1397 - 12:00

ستاد اطلاع رسانی جنگی یمن صحنه هایی را از برتری ارتش و نیروهای مردمی یمنی در مقابله با متجاوزان و اشغالگران در امتداد ساحل غربی یمن خبر داد.

العالم - یمن

دوربین ستاد اطلاع رسانی جنگی یمن صحنه هایی از عملیات نفوذ تدریجی ارتش و کمیته های مردمی یمن را پخش کرد؛ در این عملیات نیروهای یمنی در این عملیات خطوط امدادرسانی به متجاوزان و مزدوران را قطع کرده و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

در فیلمی که از این عملیات منتشر شده است شاهد تخریب و انهدام تعداد زیادی از زرهپوش ها و خودروهای نظامی متجاوزان و نیز لحظه های هدف قرار گرفتن خودروها و تصویری از تلفات متجاوزان در ساحل غربی هستیم.

همچنین جنگنده های متجاوز را می بینیم که همچنان در حال گشت زنی بر فراز منطقه عملیاتی به منظور پشتیبانی هوایی متجاوزان هستند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که ارتش و کمیته های مردمی یمن پس از قطع خطوط امدادرسانی به مزدوران از مناطق "النخیله"، "الحاج" و "الفازه"، بر اساس یک تاکتیک نظامی، متجاوزان را در محاصره کامل خود گرفته اند.

این منبع نظامی تصریح کرد که بیش از 44 دستگاه زرهپوش و خودروی نظامی متجاوزان و مزدوران طی روزهای گذشته در ساحل غربی منهدم شده یا از کار افتادند.

208

پربیننده ترین خبرها