جام جهانی 2018 روسیه؛

دومین نماینده پیروز آسیا پس از ایران؛ ژاپن کلمبیا را 1 ـ 2 شکست داد

دومین نماینده پیروز آسیا پس از ایران؛ ژاپن کلمبیا را 1 ـ 2 شکست داد
سه شنبه 29 خرداد 1397 - 17:44

تیم ملی ژاپن در اولین دیدارش در جام جهانی 2018 روسیه مقابل کلمبیا به پیروزی 2 بر یک دست یافت و به این ترتیب به عنوان دومین نماینده آسیا پس از ایران موفق به کسب پیروزی در این جام شد.

العالم ـ اروپا ـ ورزشی

بازی تیم های ملی کلمبیا و ژاپن که از ساعت 16:30 از گروه H رقابت های جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه موردوویا آرنا آغاز شده بود، در پایان با نتیجه 2 بر یک به نفع ژاپنی‌ها خاتمه یافت.

نتیجه نیمه نخست بازی تیم های ملی کلمبیا و ژاپن در جریان روز ششم رقابت های جام جهانی به رغم 10 نفره شدن تیم کلمبیا با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود.

در اوایل این دیدار برای ژاپنی ها یک پنالتی رقم خورد که منجر به اخراج بازیکن خاطی و اولین گل ژاپن شد. حمله سریع سامورایی ها به یک ضربه محکم ختم شد که کارلوس سانچز در دقیقه 4 برای جلوگیری از گل شدن این توپ، با دست مسیر آن را تغییر داد. این صحنه منجر به یک ضربه پنالتی برای ژاپن و اولین کارت قرمز جام بیست و یکم برای مدافع کلمبیا شد. 

گل‌ها: شینجی کاگاوا(6) و اوساکو (73) ژاپن، خوان کینترو(39) کلمبیا.

داور: دامیر شومینا از کشور اسلوونی

اخطارها: ویلمار باریوس(64) خامس (86)کلمبیا، کاواشیما (4+90) ژاپن

اخراج: کارلوس سانچس(3) کلمبیا.

ترکیب کلمبیا: اوسپینا، موریلو، آریاس، موجیکا، داوینسون سانچز، کارلوس سانچز، کوادرادو(30-باریوس)، لرما، کوینترو(59-خامس)، فالکائو و اسکیدرو(70-باکا).

ترکیب ژاپن: کواشیما، شوجی، ناگاتامو، ساکای، یوشیدا، شیباساکی(80-یاموگوچی)، هاراگوچی، کاگاوا(70-هوندا)، اینوی، هاسبه و اوساکو(85-اوکازاکی).

شرح نیمه اول

کلمبیایی ها بازی را خوب آغاز کردند ولی ژاپنی ها در دقیقه 2 بازی یک موقیعت عالی کسب کردند و کارلوس سانچس، هافبک کلمبیا با بی تجربگی با دستش مانع گل شدن توپ شد تا داور بازی کارت قرمز به او نشان دهد و کلمبیایی‌ها علی رغم 10 نفره شدن یک گل از ژاپن عقب بیفتند. 

کلمبیایی‌ها با این وجود امید خود را از دست ندادند و حملات خود را روی دروازه ژاپن ادامه دادند. فالکائو، کاپیتان کلمبیایی ها در دقیقه 37 بازی با زیرکی یک خطا پشت محوطه جریمه سامورایی‌ها گرفت و خوان کینترو این موقعیت را هدر نداد و به زیبایی تمام از زیر دیوار دفاعی ژاپنی‌ها گل تساوی را به ثمر رساند.

شرح نیمه دوم

ژاپن در نیمه دوم بازی مزد حملات پیاپی خود را روی دروازه کلمبیا گرفت. هوندا در دقیقه 73 از نقطه کرنر یک سانتر زیبا فرستاد و اوساکو با ضربه سر دروازه کلمبیا را به زیبایی باز کرد تا تیم ژاپن با نتیجه 2 بر یک پیروز میدان شود.

پربیننده ترین خبرها