در گفتگو با العالم؛

آخرین وضعیت فرودگاه حدیده از زبان البخیتی/تکذیب ورود ائتلاف سعودی به مرکز الحدیده

آخرین وضعیت فرودگاه حدیده از زبان البخیتی/تکذیب ورود ائتلاف سعودی به مرکز الحدیده
سه شنبه 29 خرداد 1397 - 23:16

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که خطوط تماس بین ارتش و کمیته های مردمی و ائتلاف متجاوز سعودی حدود 1565 کیلومتر در ساحل غربی است.

العالم - یمن 

محمد ناصر البخیتی ساعت هشت امشب به وقت مکه مکرمه (9:30 دقیقه به وقت تهران) در تماس تلفنی با شبکه العالم گفت: از داخل شهر الحدیده به شما اعلام می کنم که  آن ها [نیروهای متجاوز ] نتوانستند وارد فرودگاه شوند و درگیری ها در اطراف فرودگاه جریان دارد و اکنون نیروهای یمنی توانستند که آن ها را سرکوب کرده و به آن ها خسارات سنگینی وارد کنند.

البخیتی تصریح کرد که نیروهای متجاوز اکنون سرگرم انتقال زخمی های خود از جبهه اطراف فرودگاه الحدیده از طریق قایق های جنگی هستند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که خبرهای منتشر شده در خصوص اینکه نیروهای متجاوز وارد مرکز شهر الحدیده شده اند، بی پایه و اساس است و صحت ندارد.

البخیتی همچنین گفت که ما در داخل شهر الحدیده و نزدیک فرودگاه هستیم و نیروهای متجاوز درحال سقوط هستند، اما اکنون با همه قوای خود برای کسب پیروزی رسانه ای در منطقه تماسی که بیشتر از 8 کیلومتر نیست، تلاش می کنند.

وی تاکید کرد که متجاوزان دروغ می گویند و جهانیان این را می دانند و می دانند که این اولین بار نیست که متجاوزان می گویند که وارد فرودگاه شده اند، ولی وارد فرودگاه نشده اند. 

پربیننده ترین خبرها