جام جهانی 2018 روسیه؛

پاسخ سلطانی فر به پیش بینی بازی ایران ـ اسپانیا

پاسخ سلطانی فر به پیش بینی بازی ایران ـ اسپانیا
چهارشنبه 30 خرداد 1397 - 14:40

وزیر ورزش و جوانان گفته، اگر تیم ملی فوتبال با همان عزم و اراده ای که در بازی اول داشت، در برابر اسپانیاا حاضر شود، بازی خوبی را به نمایش می گذاریم.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

مسعود سلطانی فر روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در مورد پیش بینی خود از دومین دیدار تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گفت: این بازی اگر چه قابل پیش بینی نیست، ولی بازی سخت و دشواری را پیش رو داریم.

وی درباره وضعیت تیم ملی فوتبال کشورمان و پیش بینی نتیجه بازی امشب افزود: بازی امشب حتما از بازی اول که با مراکش داشتیم، دشوارتر است.
تیم ملی ایران امشب در دومین دیدار خود در مرحله گروهی جام جهانی 2018 به مصاف اسپانیا می رود. 
سلطانی فر ادامه داد: در رده بندی فیفا پرتغال چهارم و اسپانیا هشتم و ما 37 هستیم و دریک بازی تاریخی دومین برد خود را در مجموعه بازیهای جهانی کسب کردیم.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: در چهار دوره بازی جام جهانی 12 بازی که انجام دادیم، هشت بازی را باختیم و سه مساوی داشتیم. در دیدار با آمریکا در سال 1998 هم به پیروزی رسیدیم.
سلطانی فر گفت: در اولین بازی در جام جهانی 2018 حضور مقتدرانه ای داشتیم و با توان بچه ها و حمایت ملت بازی اول را بردیم، ولی دو بازی بعدی دشوارتر است و با دو تیمی بازی می کنیم که سابقه قهرمانی جهان و اروپا را دارند و در این جام مدعی هستند و بدنبال رسیدن به مراحل بالاتر و فینال هستند. 
وی افزود: فکر می کنیم اگر تیم ملی فوتبال با همان عزم و اراده ای که در بازی اول داشت حاضر شود، بازی خوبی را به نمایش می گذاریم.
وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به اینکه وضعیت تیم ملی و آمادگی درمقابل تیم اسپانیا چگونه است؟ گفت: تیم ملی درآمادگی کامل است و به غیر از یک مورد آسیب دیدگی یکی از بازیکنان موثر، مابقی با انگیزه بالایی آماده هستند و با روحیه خوبی به دیدار امشب می روند. امیدواریم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم تا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم .
سلطانی فر در مورد تفکیک وزارت وزرش نیز خاطر نشان کرد: دولت این تصمیمات را از ماهها قبل گرفته بود و لایحه ای را تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد. 
وی افزود: در مراحل اجرایی کار مجموعه مدیران به این نتیجه رسیدند که امور جوانان در سازمان مستقل و مقتدرتری دنبال شود و این جزو مطالبات جوانان بود که در مقاطع مختلف پیگیری می کردند و دولت پاسخ مثبت به این مطالبه جوانان داد.
وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: شنیده شده ظرف دو تا سه هفته آینده لایحه در صحن مجلس مطرح می شود و امیدواریم به تصویب برسد و با تشکیل سازمان ملی مستقل زیر نظر رییس جمهوری مسائل مرتبط با جوانان مثل مسکن، تحصیل و اوقات فراغت با ظرفیت همه دستگاههای اجرایی با یک هم افزایی حل شود.
سلطانی فر درباره حضور داوران ایرانی در بازیهای جهانی نیز اظهارداشت: بنا بر ارزیابی کمیته داوری، تیم داوری ایران در اولین مسابقه کارنامه خوبی را داشت و امیدواریم در کنار تیم ملی شاهد موفقیت آنها هم باشیم.
وی درباره تمدید قرارداد کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران نیز گفت: مطلع شدم فدراسیون فوتبال مذاکراتی را با ایشان داشته است و این از اختیارات فدراسیون فوتبال است و هر جمع بندی انجام شود، اجرا خواهد شد.

پربیننده ترین خبرها