دیدار امیر عبداللهیان با سید حسن نصرالله

دیدار امیر عبداللهیان با سید حسن نصرالله
يکشنبه 5 شهريور 1391 - 08:59

دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به هوشياري مقاومت نسبت به تهديدات رژيم صهيونيستي اظهار داشت: مقاومت به دور از چالشها و تنشهاي پيراموني با قدرت در مقابل تهديدات ايستادگي كرده و معادلات جديدي را رقم خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه ديدارهاي خود با مقامات لبناني با سید حسن نصرالله دبیركل حزب الله لبنان ديدار و گفتگو  کرد.

 در اين ديدار آخرين تحولات لبنان و برخي تحولات منطقه اي و بين المللي مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

سید حسن نصرالله در اين ديدار ضمن تقدیر از تلاشهاي جمهوري اسلامي ايران در كمك به حل مسائل منطقه تصریح كرد: نقشه ها و طرحهای خارجی علیه سوریه به بن رسیده ا ست و جمهوری اسلامی ایران براساس مواضع ثابت خود در حمایت و دفاع از حقوق ملت های منطقه، از خواسته های برحق مردم سوریه، حمایت و بر ارائه راهكارهای سیاسی در حل بحران سوریه تأكید می كند.

وي بر آمادگي مقاومت به منظور خنثي سازي و مقابله با توطئه های محور آمريكا و رژيم صهيونيستي تاكيد و اضافه داشت: امروز در سايه بيداري اسلامي در خاورميانه وضعيت رژيم صهيونيستي بيش از هر زمان ديگري رو به ضعف و افول نهاده است. دبيركل حزب الله لبنان با اشاره به هوشياري مقاومت نسبت به تهديدات رژيم صهيونيستي اظهار داشت مقاومت به دور از چالشها و تنشهاي پيراموني با قدرت در مقابل تهديدات ايستادگي كرده و معادلات جديدي را رقم خواهد زد.

اميرعبداللهيان نیز در این دیدار اظهار داشت: با هوشياري و همدلي مردم و دولت سوريه توطئه های خارجی علیه اين كشور، كه به منظور مقابله با محور مقاومت صورت مي‌گيرد، به شكست انجاميد.

وی افزود: ما اطمینان داریم كه بشار اسد و مردم سوریه اين مرحله را با موفقيت پشت سر خواهند گذاشت و راه مقاومت و حمايت از كشورهای مقاوم در منطقه را ادامه خواهند داد.

عبداللهيان با اشاره به اراده، عزم و مقاومت مردم لبنان گفت: مثلث مقاومت، ارتش و مردم لبنان نقش مهمي در پيروزي و تثبيت جايگاه مهم منطقه‌اي اين كشور دارد و ما ضمن تجلیل از روحیه مقاوم مردم لبنان و سایر گروههای سیاسی، بر كمك مستمر لبنان درهمه عرصه ها تأكید می كنیم.

 

 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها