برد دشوار ستارگان اسپانیا با گل تصادفی به ایران

برد دشوار ستارگان اسپانیا با گل تصادفی به ایران
پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 - 00:53

تیم فوتبال اسپانیا فقط با یک گل دیگو کاستا تیم ملی فوتبال ایران را متوقف کرد.

العالم - ایران

تیم ملی فوتبال کشورمان که در مسابقه اول خود در گروه دوم  رقابتهای جام جهانی روسیه توانست با شکست مراکش سه امتیاز کسب کند و در جایگاه نخست جدول (B) رقابتها بالاتر از اسپانیا و پرتغال دیگر همگروهی های خود قرار بگیرد در دومین مسابقه خود برابر اسپانیا قرار گرفت.

بیرانوند، رضاییان، پورعلی گنجی، حسینی، حاج صفی، عزت اللهی، ابراهیمی، طارمی، انصاری فرد، امیری و آزمون  ترکیب تیم ملی فوتبال کشورمان در مسابقه برابر اسپانیا هستند.

اسپانیا هم با ترکیب کارواخال، پیکه، دخیا، راموس، البا، اینیستا، بوسکتس، سیلوا، ایسکو، واسکویز و کاستا برابر ملی پوشان کشورمان قرار گرفت.

در 15 دقیقه اول مسابقه هر چند اسپانیایی ها حملات متعددی روی دروازه ایران طرح ریزی کردند و دو ضربه کاشته به سمت دروازه ایران روانه کردند اما ملی پوشان کشورمان هم دو حضور موثر روی دروازه اسپانیا داشتند.

در 15 دقیقه دوم مسابقه تیم ملی فوتبال کشورمان همچنان در یک سوم دفاعی خود بصورت متراکم به دفاع برابر تاکتیک های اسپانیا و بازیکنان خلاق این تیم پرداختند تا نتیجه مسابقه بدون گل ادامه یابد.

نیمه اول این مسابقه در حالی به پایان رسید که در دقیقه 38 احسان حاج صفی مصدومیتی جزی در پای راست خود داشت همچنین در دقیقه 39 دیگو کاستا در حالیکه توپ در اختیار بیرانوند بود شیطنتی کرد که داور مسابقه به این مهاجم اسپانیایی تذکر جدی داد.

نیمه اول مسابقه 3 دقیقه وقت اضافه داشت.

در نیمه دوم بیرانوند چند سیو خوب داشت کریم انصاری فرد یک شوت پر قدرت را به سمت دروازه اسپانیا روانه کرد که با اختلاف ناچیزی به کنار دروازه اسپانیا خورد یک دقیقه بعد دیگو کاستا از میان مدافعان ما با ضربه ای اهسته اولین گل اسپانیا را به ثمر رساند.

در ادامه سعید عزت اللهی روی یک سانتر توپ را وارد دروازه اسپانیا که داور گل را به دلیل افساید مردود اعلام کرد.

 داور برای نیمه دوم این مسابقه 4 دقیقه وقت اضافه گرفت این مسابقه با نتیجه 1-0 و تک گل دیگو کاستا به پایان رسید.

آخرین مسابقه تیم ملی فوتبال ایران در مرحله گروهی رقابتها دوشنبه برابر پرتغال در شهر سارانسک برگزار خواهد شد.

پیش از این مسابقه هم تیم های پرتغال و مراکش برابر هم قرار گرفتند که پرتغال با تک گل کریستانو رونالدو با کسب سه امتیاز مسابقه مراکش را با دو شکست (ایران و پرتغال) از رقابتها حذف کرد.

اسپانیا و پرتغال در مسابقه اول این گروه با تساوی 3-3 هرکدام یک امتیاز کسب کردند.

این برای نخستین بار در تاریخ فوتبال ایران است که تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا برابر هم قرار می گیرند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها