بحرین روابط با رژیم‌صهیونیستی را تکذیب کرد

بحرین روابط با رژیم‌صهیونیستی را تکذیب کرد
پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 - 13:20

وزارت خارجه بحرین در پی اخبار منتشر شده درباره روابط این کشور با رژیم صهیونیستی، هرگونه «روابط با اسرائیل»‌ را تکذیب کرد.

العالم-بحرین

وزارت امور خارجه بحرین شامگاه چهارشنبه (20 ژوئن) اخبار منتشر شده درباره «رابطه بحرین با اسرائیل» را تکذیب کرد.

خبرگزاری رسمی بحرین «بنا» نوشت: وزارت امور خارجه بحرین خبر برخی رسانه‌ها درباره روابط با اسرائیل را تکذیب و تأکید می‌کند که هیچ سخنی از مسئولی بحرینی در این خصوص مطرح نشده است.

وزارت امور خارجه بحرین اعلام کرد: این خبرها صرفا ادعاهای نادرست است. 

طبق این گزارش، وزارت خارجه بحرین گفته است که به «موضع یکپارچه عربی و طرح صلح عربی که بر پایه صلح فراگیر و عادلانه در منطقه است، متعهد است». 

روز چهارشنبه (دیروز) شبکه خبری «آی.24» اسرائیل به نقل از «یک مقام رسمی» اعلام کرد که روابط داشتن بحرین با رژیم صهیونیستی با اصول منامه منافاتی ندارد. 

همچنین روزنامه «اسرائیل امروز» (ییسرائیل هیوم) روز چهارشنبه گزارش کرد که دیروز چهارشنبه (30 خرداد) یک هیأت از رژیم صهیونیستی در ارتباط با نشست بین‌المللی یونسکو به بحرین خواهد رفت.

طی ماه‌های اخیر اخبار متعددی در خصوص سفر هیئت‌هایی از بحرین به فلسطین اشغالی مطرح شده است. بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز تاکنون بارها اعلام کرده است که روابط تل‌آویو با دولت‌های عربی که او آنان را «میانه‌رو» می‌خواند، بیش از گذشته است. 

فارس

پربیننده ترین خبرها