عبدالسلام: فرودگاه حدیده و اطرافش کاملاً تحت کنترل نیروهای یمنی است

پنج‌شنبه 31 خرداد 1397 - 18:26

سخنگوی جنبش انصار الله یمن گفت: با کمک خداوند متعال و ایستادگی و پایداری ملت بزرگ یمن دشمن در مناطق غربی کشورمان دچار شکست سریعی شده است.

العالم - یمن

عبدالسلام سخنگوی جنبش انصار الله یمن اظهار داشت: کشورهای متجاوز با وجود داشتن تجهیزات و امکانات نظامی و رسانه ای و نفتی از جنگ های گذشته درس عبرت نگرفتند، همانگونه که تجاوز به یمن کاملاً بیهوده و غیرموجه بود، حمله به شهر حدیده نیز غیرموجه است.

وی تصریح کرد: هدف متجاوزان تخریب یمن و نابود کردن یمنی ها و وابسته کردن این کشور استراتژیک به خودشان و تصرف گذرگاه ها و بنادرش است، دشمن با حمله به مناطق غربی یمن گور خود را می کَند.

سخنگوی انصارالله افزود: نیروهای یمنی زیباترین فداکاری ها را در مناطق غربی یمن از خود نشان می دهند و عملیات برق آسایی را برای سردرگم کردن دشمن اجراء می کنند؛ نیروهای یمنی حملۀ بچه گانۀ متجاوزان را دفع کردند و نقشه های متجاوزان را ناکام گذاشتند و در روزهای آینده ضربات سخت تری را از نیروهای یمنی دریافت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل ما با متجاوزان و آنچه جامعه جهانی نامیده می شود اینست که همۀ آنها ملت یمن و تاریخ این کشور را نمی شناسند، ملت یمن در مساله ای که مرتبط با سرنوشت اش باشد، هرگز چانه نخواهدا زد زیرا ملتی آزاده است و تن به یوغ وابستگی و قیمومیت دیگران نمی دهد.

عبدالسلام گفت: ملت یمن مبارزه با اشغالگران بیگانه را یکی از اصول و مبانی دین الهی خود می دان، کسانی که در یمن با کشورهای متجاوز همدست شده اند، به کشور و ملت خود خیانت می کنند

سخنگوی انصارالله با تاکید بر کنترل کامل فرودگاه الحدیده و اطرافش توسط نیروهای یمنی تاکید کرد: یمن با خطر چشم دوختن استعمارگران به آب و خاکش روبرو است و در این شرایط نیاز مبرم به تشکیل دولتی قدرتمند برای دفاع از حاکمیتش دارد.

پربیننده ترین خبرها