عضو انصارالله یمن:

"نشست وزرای اطلاع رسانی ائتلاف متجاوز برای سرپوش گذاشتن بر شکستهایشان است"

شنبه 2 تير 1397 - 22:47

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت: نشست وزرای اطلاع رسانی ائتلاف متجاوز امریکایی سعودی اماراتی برای سرپوش گذاشتن بر شکست ها و خسارت های گسترده آنها در عرصه رسانه ای و سیاسی و نظامی در نبرد ساحل غربی است.

العالم . باخبرنگاران

ضیف الله شامی اظهار داشت: نشست امروز وزرای کشورهای عضو ائتلاف ضد یمن همزمان با شکست ها و خسارت های گسترده آنها در نبرد ساحل غربی در تمام عرصه هاست که سبب تضعیف روحیه نيروهاي آنها گشت. از این رو این نشست برای سرپوش گذاشتن بر رسوایی های آنهاست.
 
وی افزود: یکی از اهداف این نشست تلاش برای یک نبرد رسانه ای علیه ملت یمن همزمان با حملات نظامی آنهاست. اما قهرمانان عرصه اطلاع رسانی یمن به رغم امکانات اندک در مقابل زرادخانه رسانه ای متجاوزان، از آمادگی کامل برخوردارند.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن به نقش بارز رسانه های مقاوم در برابر زرادخانه رسانه ای دشمن اشاره کرد و گفت: رسانه ملی مقاوم بر  انتقال حقايق و واقعیت ها تکیه می کند و این همان چیزی است که برای آن تلاش می کنیم تا همواره  سخنی راستین و مطابق با وقایع موجود مطرح کنیم و به نشست این وزیران و امکانات آنها در مقابله با ملت یمن اهمیتی نمی دهیم.

210

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها