انصاری‌فرد: قول می‌دهم صعود کنیم

انصاری‌فرد: قول می‌دهم صعود کنیم
يکشنبه 3 تير 1397 - 16:13

بازیکن تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به سختی‌های تیم ملی در راه جام جهانی و بازی‌های موثر این تیم در مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸، گفت: به مردم ایران قول می‌دهم از این گروه صعود کنیم.

العالم _ ایران / ورزشی

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال اظهار کرد: ما در بازی با تیم‌ ‌ملی فوتبال اسپانیا شرمنده مردم شدیم. می‌توانستیم مساوی کنیم؛ شانس خوبی هم داشتیم اما آن چنان که باید شرایط پیش نرفت و در نهایت اسپانیا در یک صحنه کاملا عادی به گل رسید و این شرایط کمی کار ما را دشوار کرد ولی ما امیدوار هستیم.

او افزود: بچه‌ها در بازی برابر اسپانیا فعل خواستن را صرف کردند و تمام تلاش‌شان را به کار گرفتند، اما این تلاش امتیازی به همراه نداشت.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال با اشاره به انتقادات مطرح شده درباره بازی دفاعی ایران برابر اسپانیا، بیان‌ کرد: دفاع جزوی از فوتبال است. همه تلاش کردیم آن چه را که مربی خواسته بود در زمین پیاده کنیم. اسپانیا نیز شانس مسلم گلزنی نداشت و آن‌ها در یک اتفاق ساده به گل رسیدند. ما یکی، دو موقعیت گل داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.

وی ادامه‌ داد: شرمنده مردم شدیم. شخصا در آن صحنه فکر می‌کردم که توپم به درون دروازه‌ رفته است. با تمام توانم به توپ ضربه زدم، مطمئن بودم که گل می‌شود اما گل نشده بود. به‌ هر حال این جزوی از فوتبال است.

مهاجم تیم‌ ‌ملی فوتبال با اشاره به دیدار ایران و پرتغال، گفت‌: در برابر پرتغال هر چه که در توان داریم را خواهیم گذاشت. مطمئن باشید که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا از این گروه صعود کنیم. شخصا این قول را می‌دهم که از این گروه صعود کنیم . مطمئن باشید که این اتفاق خواهد افتاد.

او با اشاره به دردسرهای سیستم نظارتی VAR برای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران، خاطرنشان کرد: اگر VAR در جام جهانی قبلی بود به نفع ما بود، در حال‌ حاضر در این جام جهانی به ضرر ما شده است. به‌ هر حال نمی‌دانم این مسائل خوب است یا نه اما فیفا خواسته است از VAR استفاده کند و ما نیز این موضوع را می‌پذیریم.

کریم انصاری‌فرد ادامه‌ داد: تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال قابل احترام است. فوتبال اسپانیا و پرتغال با هم تفاوت‌هایی دارند اما فکر نکنم  تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال قدرت اسپانیا را داشته باشد. ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد که با یک بازی خوب به نتیجه‌ دلخواه‌مان دست پیدا کنیم.

ایسنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها