جنبش فتح: برخی کشورهای عربی منطقه در تحقق طرح "قرارداد قرن" با ترامپ همکاری می کنند

جنبش فتح: برخی کشورهای عربی منطقه در تحقق طرح
چهارشنبه 6 تير 1397 - 08:26

عضو شورای انقلابی جنبش فتح اعلام کرد طرح موسوم به قرارداد ترامپ (قرارداد قرن)، امروز مطرح و آغاز نشده است بلکه آغاز این طرح به یازده سال پیش باز می گردد، آن زمان که آمریکا و رژیم صهیونیستی رهبری طرح از هم گسستن ژئو پلتیک فلسطین را آغاز کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

رائد رضوان عضو شورای انقلابی جنبش فتح در گفتگو با شبکه العالم اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در تفکر نخبه های فرهنگی و سیاسی جهان عرب نفوذ و حلقه های حامی روایت اسرائیلی از قضیه فلسطینی ایجاد کرده است چنانکه متحدان عربی آمریکا اکنون بیشترین سازگاری و موافقت را با طرح موسوم به قرار داد قرن دارد.

رضوان افزود: نشست واشنگتن در ماه مارس گذشته دستاویزی بود برای تبدیل کردن قضیه فلسطین به قضیه کمک های بشر دوستانه و محدود کردن آن در نوار غزه. وی تاکید کرد: اتخاذ راهکاری انسانی و بشر دوستانه در غزه درواقع بهانه ای است که با هدف هموار کردن راه برای تحقق طرح "قرارداد قرن" صورت می گیرد که در پوشش راهکارها و اقدامات بشر دوستانه ای  است که آمریکا ارائه می کند و کشورهای عربی در منطقه بر آن نظارت می کنند.

این عضو شورای انقلابی جنبش فتح تاکید کرد: موضع فلسطینی ثابت است و رهبری و ملت فلسطین تنها کسانی هستند که در مورد هر نوع راهکاری سیاسی در قضیه فلسطین تصمیم می گیرند.

پربیننده ترین خبرها