بیرانوند: تیم‌های اروپایی در جام جهانی بعد آرزو می‌کنند با ایران هم‌گروه نشوند

بیرانوند: تیم‌های اروپایی در جام جهانی بعد آرزو می‌کنند با ایران هم‌گروه نشوند
چهارشنبه 6 تير 1397 - 08:45

دروازه‌بان تیم ملی گفت: تیم‌های اروپایی در دوره‌های آینده جام جهانی آرزو می‌کنند که با تیم ملی ایران هم‌گروه نشوند.

العالم - ایران / ورزشی

علیرضا بیرانوند بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال از روسیه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که ما شرمنده این مردم نشدیم و مقابل تیم‌های بزرگ عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: تیم‌های اروپایی در دوره‌های بعد آرزو می‌کنند در گروه ایران قرار نگیرند.

بیرانوند در خصوص شرایط خودش در جام جهانی گفت:‌ من تمرینات خیلی خوبی داشتم و سعی کردم شرایط خودم را از اولین بازی تا آخرین بازی به شکلی خوب حفظ کنم. قبلاً هم گفته بودم که می‌خواهم در جام جهانی بدرخشم و در رسانه‌های ایران صحبت کردم اما صحبت‌های من برای مردم به شکل طنز شده بود.ولی خدا را شکر می‌کنم که با صحبت‌های من مردم روحیه گرفتند.

وی تأکید کرد: خیلی خوشحالم که مقابل قهرمان اروپا بازی خوبی انجام دادم و توانستیم آنها را متوقف کنیم. به نظرم پرتغال شب سختی را مقابل ایران سپری کرد. 

دروازه‌بان تیم ملی در خصوص اینکه پنالتی رونالدو را مهار کرد، گفت: من خیلی حس خوبی دارم و شاید باور نکنید پنالتی گرفتن رونالدو اصلاً برایم مهم نبود و فقط این برایم مهم بود که تیمم گل نخورد. من برای مملکتم جنگیدم و اصلاً برای شخص خودم تلاش نکردم و هرچه بود برای نام ایران بود.

وی در خصوص واکنشش بعد از صحنه پنالتی گفت: زمانی که توپ را گرفتم اصلاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد و فکر می‌کنم خواب بودم فقط یک نفر من را بیدار کرد.

پربیننده ترین خبرها