مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد،

توقف ترخیص ۴۵۰۰ خودرو ثبت سفارش شده غیرقانونی از گمرک/ بررسی پرونده ۱۹۰۰ دستگاه خودروی وارداتی غیرقانونی

توقف ترخیص ۴۵۰۰ خودرو ثبت سفارش شده غیرقانونی از گمرک/ بررسی پرونده ۱۹۰۰ دستگاه خودروی وارداتی غیرقانونی
چهارشنبه 6 تير 1397 - 18:46

مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: عملیات ترخیص 4 هزار و 500 خودرو از مجموع 6 هزار و 481 خودرو ثبت سفارش شده غیرقانونی در گمرکات متوقف شد و پرونده 1900 خودروی که وارد شده، در حال پیگیری است.

العالم - ایران - اقتصادی

مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت در مورد ثبت سفارش‌های غیرقانونی 6 هزار و 481 خودرو اطلاعیه‌ای به شرح ذیل منتشر کرد.

 به اطلاع ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت بر اساس وظیفه ذاتی و رصدهای لازم از زیر مجموعه های وزارت متبوع بدون دریافت گزارشی از دیگر مراکز نظارتی نسبت به کشف تخلف در ثبت سفارش خودرو از روش های غیر قانونی اقدام و پس از بررسی‌های قانونی و تخصصی اطلاعات به دست آمده، به جهت ممانعت از سودجویی افراد دخیل در پرونده، ظرف زمان مشخص، پیگیری و مکاتبه با گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان تعزیرات حکومتی، وزارت اطلاعات و دیگر مراکز مرتبط انجام که منجر به توقف ادامه عملیات و ترخیص 4 هزار و 500 خودرو از مجموع 6 هزار و 481 خودرو از گمرکات شد.

همچنین برای مابقی خودروهای مشمول در پرونده که بالغ بر یک هزار و 900 دستگاه بوده، پیگیری لازم برای شناسایی افراد دخیل در پرونده از طریق شناسه‌های سیستمی و آدرس اینترنتی در حال انجام و در پرونده‌ای که به همین منظور در مجتمع قضایی قاچاق کالا و ارز تشکیل شده است، انجام خواهد شد.

ضمن استقبال از حساسیت رسانه ها و افراد دلسوز بایستی توجه داشت که در این میان مصاحبه هایی صورت می‌گیرد که با هدف منصرف کردن این مرکز، از ادامه پیگیری است. لذا به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهیم که مرکز حراست وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن اقدامات حرفه ای و تعهد در پیشگاه خداوند و ملت، پرونده را تا روشن شدن ابعاد و افراد آن تا به انتها پیگیری خواهد کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها