پاسخ دونده فلسطینی به نتانیاهو/ جواب ایرانی‌ها را نشنیدی؟ تو جام جهانی ۲۰۴۲ را نخواهی دید

پاسخ دونده فلسطینی به نتانیاهو/ جواب ایرانی‌ها را نشنیدی؟ تو جام جهانی ۲۰۴۲ را نخواهی دید
پنج‌شنبه 7 تير 1397 - 17:35

دونده فلسطینی با توجه به پیامی که نتانیاهو برای ایرانیان فرستاد و با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر عدم وجود رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده، خطاب به او گفت این آرزو را به گور خواهد برد.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد القاضی دونده استقامت و ماراتن فلسطینی در توئیتر خود خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، رژیم صهیونیستی در پاسخ به پیامی که این هفته برای ایرانی ها ارسال کرده بود نوشت: نتانیاهو! جواب ایرانی ها را نشنیدی؟ تو جام جهانی 2042 را نخواهی دید.

بنیامین نتانیاهو این هفته طی پیامی به ایرانی ها گفته بود امیدوار است روزی بازی تیم ملی ایران و رژیم صهیونیستی را ببیند.

یادآور می شود صفحه این دونده فلسطینی در توئیتر از سوی برخی معاندین خارج از مرز به عنوان صفحه توئیتر فدراسیون فلسطین معرفی شده بود و پیام وی خطاب به تیم مراکش که برای این تیم ابراز موفقیت کرده بود به عنوان دشمنی با ملت ایران تلقی شده بود. این کار معاندین در حالی انجام شد که وی پیش از تیم ملی مراکش برای بازیکنان ایران و سایر تیم های عربی و اسلامی ابراز موفقیت کرده بود. اما معاندین بیرون مرز با دروغی رسانه‌ای پیام موفقیت این دونده برای تیم مراکش را به تنهایی برجسته کرده بودند و آن را به عنوان معاندت فلسطینی ها با ایران ارائه کرده بودند.

این دونده فلسطینی پس از اینکه متوجه این اقدام معاندان خارج از مرز شد، علاوه بر آنکه در چند پیام خطاب به آنها حمایت خود را از ایران و ایرانیان اعلام کرد، در یک توئیت با قرار دادن عکس تعداد قابل توجهی از ورزشکاران ایرانی که از مبارزه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی انصراف داده بودند در قالب یک عکس به شکل قلب از همه ورزشکاران ایرانی تقدیر کرده بود.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها