دیدار محرمانه رئیس موساد با رؤسای اطلاعات عربستان، اردن، مصر و فلسطین

دیدار محرمانه رئیس موساد با رؤسای اطلاعات عربستان، اردن، مصر و فلسطین
پنج‌شنبه 7 تير 1397 - 22:08

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به یک محله در شرق رفح در جنوب نوار غزه، یک شهید و یک زخمی بر جا گذاشت.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی "معاریو" امروز پنجشنبه به نقل از مجله فرانسوی "انتلجنس اون لاین" متخصص در زمینه مسائل اطلاعاتی امنیتی نوشت که "یوسی کوهن" رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی عربستان، اردن، مصر و فلسطین در شهر "العقبه" اردن دیدار کردند.

به نوشته این مجله فرانسوی این دیدار، یک روز قبل از دیدار ناگهانی عبدالله دوم پادشاه اردن و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرایئل صورت گرفته است.

در این دیدار یوسی کوهین رئیس موساد، خالد بن علی الحمیدان رئیس سرویس اطلاعاتی عربستان، عباس کامل رئیس سازمان اطلاعات عمومی مصر، عدنان عصام الجندی رئیس سازمان اطلاعات اردن، و ماجد فرج رئیس سازمان اطلاعات عمومی تشکیلات خودگردان فلسطین حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، این دیدار محرمانه را جراد کوشنر داماد و مشاور ترامپ و جیسون گرینبلات نماینده ویژه ترامپ در امور صلح خاورمیانه ترتیب دادند.

با وجود اینکه مجله فرانسوی مذکور هدف از این دیدار را اعلام نکرده است، اما به نظر می‌رسد این دیدار در راستای تلاش برای مواضع تشکیلات خودگردان فلسطین در  قبال طرح آمریکا برای فلسطین معروف به معامله قرن و بررسی موضوع جانشینی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین برگزار شده است.

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها