ولایتی: ملت ایران دولت را حمایت می کند

ولایتی: ملت ایران دولت را حمایت می کند
پنج‌شنبه 7 تير 1397 - 21:43

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: امروز شاهد تحریم جمهوری اسلامی ایران توسط یک فرد عربده جو و عهد شکن هستیم اما ملت ایران دولت را در برابر تحریمها حمایت می کند.

العالم - ایران / سیاسی

علی اکبر ولایتی عصر پنجشنبه در مراسم اهدا مدالهای تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی به موزه آستان قدس رضوی در مشهد افزود: آمریکاییها فکر می کنند ملت ایران تسلیم خواهند شد اما دیری نمی پاید که ملت ما از این سد هم عبور می کند و دیگران را به شگفتی وامی دارد. 

وی ادامه داد: بی تردید ایران قدرت نخست منطقه است که توانسته دست آمریکا و متحدانش را از منطقه با مدد محور مقاومت کوتاه کند. رئیس جمهور آمریکا بداند ملت ایران در برابر یاوه گوییهایش ایستاده و اتفاق کلمه ای که در کشور ما بوجود آمده بشارت دهنده موفقیتها در آینده است. 

رئیس هیات امنا دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه همچنین گفت: امروز دو ‌محور بر اساس فرهنگ اسلامی ایرانی، انقلابی و پیشبرد علم مد نظر مدیران دانشگاه آزاد است. یکی از مصادیق پیشرفت در علم تولید هوش مصنوعی است که از این موفقیت می توان برای رشد در حوزه اقتصاد مقاومتی و مقابله با تحریمها و تهدیدهای بین المللی استفاده کرد. 

وی افزود: تولیدات علمی ایران طی 40 سال گذشته 70 برابر شده و تعداد دانشجویان به پنج میلیون نفر رسیده است. این نشانگر علم دوستی ملت ایران می باشد که پس از ظهور اسلام این مهم بروز بیشتری داشت و حاصل آن ظهور علمایی در جای جای کشور است. 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها