اطراف تیم ملی چه می گذرد؟/ خداحافظی کی روش؛ از شایعه تا واقعیت

اطراف تیم ملی چه می گذرد؟/ خداحافظی کی روش؛ از شایعه تا واقعیت
شنبه 9 تير 1397 - 14:17

گفته می شود کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به زودی استعفا خواهد داد و ایران را برای همیشه ترک می کند.

العالم _ ایران / ورزشی

خبر استعفای کی روش از سرمربی گری ایران به سمتی می رود که انگار خبر از اطراف فدراسیون به دست اهالی رسانه و جامعه فوتبال رسیده و شرایطی به وجود آمده که برخی در انتظار استعفای قطعی سرمربی تیم ملی هستند.

اگر نشانه ها را دنبال کنید نیز، به بخشی از این اخبار می رسید. مثلا جوی که بعد از دعوای شدید برانکو و کی روش، علیه تیم ملی ساخته شد و سرمربی پرتغالی را گوشه رینگ قرار داد. حتی جدایی مارکار آقاجانیان مربی و دستیار کی روش از کادرفنی برای پیوستن به سپیدرود به عنوان سرمربی نیز بخش دیگری از این نشانه هاست.

چند بازیکن خداحافظی کردند، فدراسیون فوتبال به صورت عملی، برگه های تمدیدقرارداد با کی روش را منتشر نمی کند، مدیران عالی رتبه فدراسیون سکوت کرده اند، پیشکسوتانی که رابطه نزدیکی نیز با مدیران فوتبال کشورمان دارند، پشت سر هم علیه کی روش مصاحبه می کنند و از طرفی، هر ساعت در مورد استعفای کی روش، خبرهای داغ تری به گوش می رسد.

چند دقیقه پیش از تولید این خبر، شنیدیم که شب گذشته، کی روش با همه دستیارانش خداحافظی کرده و برای آنها آرزوی موفقیت در سال های آینده کاری شان داشت. اگر این خبر، صحت داشته باشد، باید کار مرد موفق پرتغالی در تیم ملی ایران را تمام شده بدانیم. البته قراردادش نیز به اتمام رسیده و همان طو رکه اشاره شد، حتی یک برگه یا سندی در مورد تمدیدقرارداد این مربی در جایی، دیده نشده است.

خبرورزشی

پربیننده ترین خبرها