ال کلاسیکوی کوچک در حاشیه نبردی بزرگ

ال کلاسیکوی کوچک در حاشیه نبردی بزرگ
شنبه 9 تير 1397 - 21:16

در آستانه دیدار حساس پرتغال و اروگوئه در مرحله حذفی جام جهانی 2018 روسیه، حضور «کریستیانو رونالدو» ستاره کهکشانی ها و «لوییس سوارز» مهاجم گلزن آبی اناری پوشان در این بازی؛ قصه نبرد ال کلاسیکوی دیگر اما کوچک را در ورزشگاه «فیشت» تداعی می کند.

العالم - ورزشی

شبکه تلویزیونی راشا تودی روز شنبه نوشت: رونالدو و سوآرز در فصل گذشته گل های زیادی را برای باشگاه های خود به ثمر رسانده اند اما زمانی که پای نبرد بقا در میدانی بزرگ همچون جام جهانی به میان می آید، برای این دو بازیکن مرزهای به مراتب سخت تری برای گذر کردن وجود دارد.
در این بین، اروگوئه که با سه برد پیاپی از مرحله گروهی راهی این دور شده است با روحیه ای مضاعف پا به میدان می گذارد؛ در سوی مقابل و با بداقبالی اروگوئه و البته شاید تمامی تیم های باقیمانده در جریان جام جهانی، رونالدو، سلطان فوتبال پرتغال در ایده آل ترین فرم خود قرار دارد؛ در واقع تا اینجای کار به رغم اینکه او و هم تیمی هایش تنها یک بازی از سه بازی مرحله گروهی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند، رونالدو بهترین بازیکن این تورنمنت محسوب می شود.
صعود به جمع هشت تیم پایانی برای پرتغال به معنای گذر از مستحکم ترین خط دفاعی مرحله گروهی است؛ چرا که هیچ کدام از حریفان اروگوئه در مرحله قبل نتوانستند کوچک ترین شکافی برای نفوذ به این دیواره محکم پیدا کنند. 
با این حال بد نیست بدانید که دست کم روی کاغذ حریفان مرحله گروهی اروگوئه به مراتب آسان تر از حریفان پرتغالی بودند که در همان بازی افتتاحیه سه گل از کشور همسایه خود (اسپانیا) دریافت کردند.
پیروز دیدار امروز با برنده جدال آرژانتین و فرانسه روبرو خواهد شد و صرف نظر از نتیجه این بازی، رونالدو و سوآرز در این دیدار به عنوان دو حریف دیرینه، آثاری جاودان از خود بر جای خواهند گذاشت.

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها