حقوق بشر به سبک آمریکا؛ مردم ایران را بمباران کنید!

حقوق بشر به سبک آمریکا؛ مردم ایران را بمباران کنید!
يکشنبه 10 تير 1397 - 11:46

نشست گروهک تروریستی منافقین روز شنبه با حضور نمایندگانی از آمریکا، عربستان و سران تروریست‌ها در منطقه «ویلپنت» در حومه پاریس برگزار شد.

العالم - گزارش

 منافقین با حمایت آمریکا، اسرائیل و انگلیس در عملیات های مختلف تروریستی حدود 17 هزار شهروند ایرانی را ترور کردند.

نمایش تکراری سازمان منافقین امروز در پاریس در شرایطی برگزار شد که بازیگران جدیدی نداشت. حاضران هم بیشتر یا پناهجویان و آوارگان اروپایی بودند یا دانشجویانی که با وعده تورهای مجانی و بسته های غذایی رایگان سالن را پر کرده بودند. بازیگر جدیدی هم در این شوی خسته کننده و تکراری وجود نداشت. 

آمریکا؛ حامی شماره اول منافقین

پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال مجدد تحریم های اقتصادی، به نوعی شاهد یک تاثیر روانی در بازار به خصوص در موضوع دلار بودیم.

دامنه این تحریم ها که با مخالفت آشکار اتحادیه اروپا همراه شده، نه نظام جمهوری اسلامی، بلکه مستقیما مردم ایران و وضعیت زندگی آنان را هدف قرار داده است. چرا که آمریکا آشکارا گفته است در صدد تغییر حکومت نیست! مسیری که نشان می دهد آمریکا علنا در صدد باجگیری از فرایند سیاسی-اجتماعی پس از لغو برجام است. 

فراموش نکنیم که سال گذشته آقای ترامپ با چند نعره امنیتی بر سر سعودی ها که «کشور عربستان تاوان حفاظت ما از حکومت شان را نمی دهد و اگر حفاظت ما از حکومت سعودی نباشد، مردم یک شبه آنان را جارو خواهند کرد»،  در یک مورد۴۰۰ میلیارد دلار اسلحه به عربستان فروخت و در قصر طلایی با سلطان سعودی به رقص شمشیر برخاست و حسابی سعودی ها را دوشید.

باج خواهی ترامپ از مردم ایران و گسترش دامنه تحریم های ضد مردمی تا آنجا پیش رفته که برخی شرکت های بزرگ از ترس جریمه مالی اعلام کرده اند دیگر نمی توانند در ایران فعالیت اقتصادی انجام دهند. البته این تحریم ها محدود به درون ایران نیست. تا آنجا که حتی دامن دانشجویان ایرانی در برخی کشورهای اروپایی را نیز گرفته است.

چند روز پیش روزنامه فیگارو در فرانسه، طی مقاله ای به مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در فرانسه پرداخته و در همین رابطه نوشته است؛ «اغلب بانک های فرانسوی به دلیل تهدیدات و تحریم های آمریکا از باز کردن حساب برای دانشجویان ایرانی امتناع می کنند.»

حقوق بشر به سبک آمریکا؛ حقوق بشر طویله‌ای!

اینها نمونه هایی از حقوق بشر مدل ترامپ، پمپئو، جولیانی، مک کین و جان بولتون برای مردم ایران است. حقوق بشری که آمریکا طی هفته گذشته آن را طویله خواند و از شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خارج شد. و پشت سر آن بر اساس فرمان ترامپ، بیش از ۲۰۰۰ کودک خردسال پناهجویانی که به آمریکا رسیده بودند را از پدران و مادرانشان جدا کرد و به کمپی دور افتاده در وسط بیابان های خشک آمریکا فرستاد که با اعتراضات بین المللی مواجه گردید. اما ترامپ گفت؛ «آمریکا اردوگاه پناهجویان نیست!»

در کنار چنین اقداماتی که از دونالد ترامپ و حکومت ایالات متحده سر می زند، حمایت آشکار آنان از گروهک تروریستی منافقین که حتی در تاریخ خود به زنان و طفلان شیر خوار هم رحم نکرده و در عملیات های مختلف تروریستی، حدود 17 هزار شهروند ایرانی را ترور کردند.

گروهک منافقین در حالی امروز نشست خود را برگزار کردند که درست در 2 روز قبل سالگرد یکی از بزرگترین جنایت های این گروهک برگزار شد.  در ۷ تیر ۱۳۶۰، در یک عملیات تروریستی بزرگ، منافقین موجب به شهادت رسیدن شهید بهشتی و یارانش در ساختمان حزب جمهوری شدند  و ۶ سال بعد با فروش اطلاعات شهرهای ایران به صدام ، موجب بمباران شیمیایی شهر سردشت شد که طی آن بیش از ۱۰۰ تن کشته شده و بیش از ۶۰۰۰ تن مجروح شیمیایی شدند.

لطفا مردم ایران را بمباران کنید!

این گروهک تروریستی که از مدل حقوق بشر ترامپ، پمپئو، جولیانی، مک کین و جان بولتون پیروی می کند، نشست سالیانه خود را امروز (9 تیر ماه) در فرانسه برگزار کردند و در آن  مریم رجوی و حامیان آنچنانی حقوق بشر در سیرک سالانه ویلپنت روی صحنه آمدند و خواستار بمباران و تحریم مردم ایران شدند!

اقدام سازمان درباره اعتصاب بازاریان و گنجاندن این وقایع در سخنرانی مریم رجوی در ویلپنت و تصمیم بر انجام تبلیغات گسترده بر موضوع اعتصابات فوق در نمایش امسال ویلپنت، ناشی از موج سواری و مصادره رنج اقشار مختلف مردم به نفع خود می باشد. که طبعا زیر سایه لابی های ضد ایرانی مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان و با هزینه عربستان سعودی به اجرا در می آید.

گروهک تروریستی منافقین طی ۳۷ سال گذشته ماهیت ضد ایرانی خود را با بمب گذاری ها، ترورهای خیابانی و شرکت مستقیم در جنگ صدام علیه مردم ایران و سرکوب منتقدان داخلی و افراد جدایی خواه، به اندازه کافی به نمایش گذاشته است.

سازمانی که به دلیل عملکرد تروریستی ، و سوابق ننگین گذشته خود  در همکاری با صدام علیه مردم ایران و مزدوری فعلی خود برای جنگ طلبان مثلث آمریکا-اسرائیل-عربستان علیه مردم ایران، همواره به عنوان سازمانی آدم کش و دستگاه کشتار جوانان ایرانی شناخته میشود، حتی اگر در لیست منافقانه تروریست ها نباشد!

حسین احمدی نیا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها