نماینده جهاد اسلامی: امیدواریم با برادران ایرانی در مسجدالاقصی نماز بخوانیم

نماینده جهاد اسلامی: امیدواریم با برادران ایرانی در مسجدالاقصی نماز بخوانیم
يکشنبه 10 تير 1397 - 14:25

نماینده جهاد اسلامی در لبنان با سفیر ایران در این کشور دیدار و اعلام کرد، «روابط ما تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد و امیدواریم در قدس آزاد شده با برادران ایرانی دیدار کنیم و در مسجدالاقصی نماز بخوانیم».

العالم-  لبنان 

«احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی در لبنان در رأس هیأتی به دیدار «محمد فتحعلی» سفیر ایران در این کشور به مناسبت پایان مأموریت وی رفت.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، در این دیدار درباره آخرین تحولات فلسطین، کشورهای عربی و اسلامی و توطئه صهیونیستی-آمریکایی تحت عنوان «معامله قرن» پرداخته شد.

عطایا در این دیدار گفت: تمام فشارها علیه ملت فلسطین، متحدان آن و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران، شکست خواهد خورد.

نماینده جهاد اسلامی در ادامه، سلام «زیاد النخاله» معاون دبیرکل این جنبش را به سفیر ایران ابلاغ کرد و از حمایت‌های پررنگ جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و ملت آن علیرغم تمام فشارهایی که از ابتدای انقلاب متحمل شده، قدردانی کرد.

عطایا در این دیدار بر عمق روابط دوجانبه جهاد اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: این روابط تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد به این امید که پس از بیرون کردن دشمن صهیونیستی، در قدس با برادران ایرانی دیدار کنیم و با یکدیگر در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

وی در پایان گفت: فلسطین امروز مورد یک توطئه بزرگ موسوم به «معامله قرن» قرار گرفته و نزدیک است بر آرمان فلسطین و حق بازگشت غلبه کند، اما ملت فلسطین و متحدانش، همه این توطئه‌های دشمن صهیونیستی-آمریکایی را به شکست خواهند کشانید.

معامله قرن طرح پیشنهادی آمریکا برای پایان دادن به نزاع فلسطینی-اسرائیلی است که در آن شهر دیگری به جز قدس به عنوان پایتخت دولت فلسطینی پیشنهاد داده شده است.

پربیننده ترین خبرها