قتل مرموز ۱۱ عضو یک خانواده در هند

قتل مرموز ۱۱ عضو یک خانواده در هند
دوشنبه 11 تير 1397 - 12:38

پلیس دهلی نو روز دوشنبه اعلام کرد که جسد 11 نفر از اعضای یک خانواده را در خانه ای در دهلی نو پایتخت هند در حالی کشف کرده است که همه با چشمها و دست و پای بسته از سقف خانه خود به دار آویخته شده بودند.

العالم ـ آسیا

بنابر اعلام پلیس در این حادثه ۱۰ نفر شامل دو نوجوان و شش زن، در حیاط خانه حلق‌آویز شده بودند و یک زن ۷۷ساله نیز در درون یکی از اتاق‌های خانه در حالی که آثار خفگی روی گردن او به چشم می‌خورد پیدا شده است.

هیچ نشانه ای از دزدی در این ساختمان یافت نشده و جواهرآلات و پول های موجود در این ساختمان دست نخورده است.
پلیس در طول جست و جوی خود دست نوشته هایی کشف کرده است که نشان می دهد این افراد رسوم مذهبی خاصی را دنبال می کرده اند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرده است که در حین تفتیش خانه یادداشت‌هایی مبنی بر انجام «مراسم‌هایی معنوی و اسرارآمیز توسط خانواده» یافته است که شیوه انجام آن‌ها دقیقا شبیه نحوه‌ای است که دهان‌ها و چشم‌های قربانیان بسته‌ شده‌ بوده‌اند.

به گزارش یورو نیوز، خانواده «بهاتیا» برای بیش از ۲۰ سال ساکن محله بوده‌اند و یک مغازه خواربار فروشی داشتند که هر روز صبح ساعت ۶ آغاز به کار می‌کرده است. روز حادثه در پی بسته ماندن مغازه یکی از همسایگان به خانه آن‌ها می‌رود که با در باز و صحنه اجساد مواجه می‌شود.

یکی دیگر از همسایگان به خبرنگاران گفته است که شب قبل از حادثه با یکی از فرزندان خانواده حرف زده و نشانی از حالت غیرعادی یا استرس در او ندیده است.

پلیس اعلام کرده است که پرونده‌‌ای مخصوص این حادثه بازکرده است و تحقیقات در این مورد ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها