جدیدترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

حمله توپخانه ای نیروهای یمنی به مواضع سعودی ها در حیس/ بمباران الحدیده توسط جنگنده های سعودی

حمله توپخانه ای نیروهای یمنی به مواضع سعودی ها در حیس/ بمباران الحدیده توسط جنگنده های سعودی
دوشنبه 11 تير 1397 - 21:02

نیروهای یمنی در حمله توپخانه ای مواضع مزدوران آل سعود را در اطراف حیس در ساحل غربی را در هم کوبیدند که شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

العالمیمن  

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، یگان مهندسی یمن یک خودروی جنگی مزدوران آل سعود را با بمب نزدیک مجتمع المتون در الجوف منهدم کرد که تمام سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

در حمله ارتش و کمیته های مردمی یمن به مواضع مزدوران آل سعود در الظهره در الاجاشر و المهاشمه در خب و الشعف در الجوف شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

همچنین نیروهای یمنی با حمله به مواضع مزدوران سعودی در منطقه مغنیه در القبیه در لحج و تبه عساکر در البقع در نجران و الحول در نهم شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.  

شایان ذکر است؛ پیشروی مزدوران آل سعود در جبل اللقم در بخش خب و الشعف در الجوف با شکست مواجه شد که شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

یک مزدور آل سعود نیز در المصلوب در الجوف هدف آتش تک تیراندازان واقع شد.

همچنین نیروهای یمنی در حمله توپخانه ای مواضع مزدوران آل سعود را در اطراف حیس در ساحل غربی را در هم کوبیدند که شماری از آنان کشته و زخمی شدند.

یک منبع ارتش یمن گفت که پیشروی مزدوران آل سعود در جبهه حمیر در تعز خنثی شد که شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

جنگنده های آل سعود نیز زبید و التحتیا در الحدیده را بمباران کردند و پروازشان بر فراز این شهر ادامه دارد.

بمباران یک مدرسه توسط آل سعود در شهر زبید به شهادت 3 یمنی همراه با مجروحیت 3 نفر دیگر انجامید. 

توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع ارتش آل سعود و مزدورانشان را در پایگاه ابوالمض، روستای المدرسه و وادی المعایین در جیزان در هم کوبیدند.

همچنین آل سعود برای جبران شکست هایش حمله موشکی و توپخانه ای را به خانه های مردم یمن در رازح در صعده ترتیب داد. 

خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد که جنگنده های آمریکایی سعودی دو بار دانشکده امور تربیتی زبید در الحدیده را بمباران کردند.

یک منبع ارتش یمن گفت که مزدوران آل سعود و ارتش سعودی 7 ساعت برای پیشروی در صحرای میدی تلاش کردند اما با شکست مواجه شده و شماری از آنان کشته و زخمی شدند.  

یک منبع ارتش یمن گفت که پیشروی مزدوران آل سعود و حمله آنان به مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در الحصن در جبهه حمیر در بخش مقبنه در تعز با شکست مواجه شد که به کشته و زخمی شدن ده ها مزدور آل سعود و خسارات مادی به مزدوران انجامید.

206

پربیننده ترین خبرها