عملیات پهپادی یمن برای رصد و بمباران مواضع شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی + فیلم

دوشنبه 11 تير 1397 - 19:26

نیروی هوایی پهپادی یمن یا اجرای عملیاتی مواضع مزدوران آل سعود در ساحل غربی را هدف قرار داد.

العالم – یمن  

ستاد تبلیغات جنگ یمن اقدام نیروی هوایی پهپادی یمنی برای شناسایی نوار ساحلی و بمباران مواضع مزدوران آل سعود را منتشر کرد.

در این عملیات پهپاد شناسایی "راصد" و هواپیمای جنگی "قاصف" شرکت داشت که پهپادهای شناسایی پس از اتمام موفقیت آمیز ماموریت سالم به پایگاه های خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم؛ سرتیپ ستاد عبدالله الجفری سخنگوی نیروی هوایی یمن گفت که عملیات هوایی پهپادی پیام واضحی است که نشان داده معادله در نبرد نابرابر با نیروهای متجاوز تغییر یافته است.

وی ادامه داد که پهپادهای بمباران کننده توانستند قاعده نبرد را در ساحل غربی و دیگر مناطق تغییر دهند و با دقت اهدافشان را منهدم کنند.  

الجفری تصریح کرد که بسیاری از خودروهای مهاجمین و مزدوران آل سعود به دلیل عملیات پهپادی منهدم و شماری از آنان کشته یا زخمی شدند.

وی گفت که یگان موشکی پس از اطلاع از گرای تجمعات دشمن در ساحل غربی به طرف آن موشک های بالستیک شلیک کرد و دشمن قادر به مقابله با این موشک ها نیست.

الجفری خاطر نشان کرد: که یمن یک کشور فقیر و ناپایدار در سطوح نظامی نیست و دشمن بداند ما دیگر مانند گذشته نیستیم.  

وی یادآور شد که عملیات پهپادی از طریق عملیات رصد دقیق با دستگاههای ساده انجام می شود که هزینه آن بیشتر از هزار دلار نیست.

این مقام ارتش یمن گفت که پدافند هوایی دشمن قادر نیست این پهپادها و بمبهای آن را سرنگون کند.

الجفری افزود که حمله موشکی به تاسیسات اتمی در براکه در امارات به اهدافش رسیده و آنان نتوانستند آن را افتتاح کنند و اینطور بهانه آوردند که از آژانس بین المللی انرژی اتمی مجوز ندارند.

206

پربیننده ترین خبرها