پیروزی شیاطین سرخ اروپا برابر ژاپن در دقایق پایانی

پیروزی شیاطین سرخ اروپا برابر ژاپن در دقایق پایانی
سه شنبه 12 تير 1397 - 00:41

دیدار تیم‌های ملی فوتبال بلژیک و ژاپن در دقایق پایانی به سود شیاطین سرخ اروپا خاتمه یافت.

العالم-اروپا

دیدار تیم‌های ملی بلژیک و ژاپن از ساعت 22و 30 دقیقه در ورزشگاه آرنا شهر روستوف آغاز شد که در پایان این دیدار با برتری 3 بر 2 بلژیک به پایان رسید.

گل‌‌:  48 هاراگوچی و 52 اینوی برای ژاپن/70 فرتونگن، 74 فلینی و چادلی 4+90 برای بلژیک

داور:دیدیو از سنگال

 

اخطار:شیباساکی از ژاپن

 

اخراج:-

 

بلژیک:

 

کورتوا،آلدرویرلد، کمپانی، فرتونگن، ویتسل، دی‌بروینه، لوکاکو، ازارد، کراسو، مرتنس، مونیر

ژاپن:

کاواشیوا، شوجی، ناگاموتو، شیباسکی، هاراگوچی، کاگاوا، اینوی، اوساکو، هاسبه، ساکای، یوشیدا

شرح نیمه اول:

ژاپن با استفاده از سرعت بازیکنانش و نیز استفاده از تمام نقاط زمین، از ابتدای بازی دست به بازی گروهی و رو به جلو زد و در دقایق ابتدایی از جناحین حملاتی را تدارک دید تا با مالکیت توپ، اجازه ابتکار عمل را از حریف اروپایی بگیرد.

بلژیک در دقایق ابتدایی در زمینه بازسازی‌ به خاطر فشار سامورایی‌های آبی، با مشکل مواجه شد.

شاگردان روبرتو مارتینز بعد از گذشت 15 دقیقه از بازی توانستند خود را زیر فشار حریف آسیایی خارج کنند.

سرخ پوشان با نزدیک شدن به دروازه ژاپن و مالکیت توپ را از آن خود کردند و حریف را تحت فشار گذاشتند.

به این ترتیب 2 موقعیت خوب از آن لوکاکو و کمپانی شد که گلی به ثمرنرسید.

شرح نیمه دوم:

در نیمه دوم ژاپن به بازی خوب خود ادامه داد و مزد آن را خیلی زود گرفت:در دقیقه 48 هاراگوچی با فراری سریع از اشتباه خط دفاع بلژیک نهایت استفاده را کرد و دروازه تیبو کورتوا را فروریخت .

بعد از این گل، بلژیکی‌ها تلاش کردند به سرعت عقب‌ماندگی خود را جبران کنند. آنها دقیقه 50 با شوت محکم ادن ازارد تیر دروازه ژاپن را به لرزه درآوردند اما به گل نرسیدند.

ژاپنی‌ها همچنان نبض بازی را در دست داشتند و 2 دقیقه بعد یکبار دیگر از آشفتگی خط دفاع حریف اروپایی استفاده کردند.در این دقیقه اینوی با شوتی محکم برای دومین مرتبه دروازه تیم تحت امر مارتینز را فروریختند.

به این ترتیب ژاپن در آستانه کسب برد مقابل حریف پرمهره اروپایی قرارگرفت.اما بلژیک دست از کار نکشید و برای جبران 2 گل خورده تلاش کرد تا دروازه‌بان و خط دفاع تیم آسیایی در دقایق 70 و 74 مرتکب اشتباه شدند تا بلژیکی‌ها توسط فرتونگن و فلینی از شکست نجات یافته و عقب‌ماندگی را جبران کنند.

در ادامه دو تیم صاحب موقعیت‌های زیادی شدند اما در نهایت چادلی در دقیقه 4+90 دروازه ژاپن را باز کرد تا بلژیک پیروز این دیدار شود.

این گل در شرایطی برای بلژیک زده شد که ژاپنی‌ها یک‌پارچه حمله بودند و روی کرنر ارسالی بر روی دروازه بلژیک، اکثر بازیکنان ژاپن جلو کشیده بودند اما در ضد حمله تیم بلژیک غافلگیر شدند و دروازه‌شان باز شد تا به نوعی ژاپنی‌ها در دقیقه 4+90 هاراگیری کنند!

 

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها