بیروت تهدید شد‍!

بیروت تهدید شد‍!
سه شنبه 12 تير 1397 - 14:10

روزنامه های کشورهای خلیج فارس ، با آغاز حمله گسترده ای علیه حزب الله لبنان، دولت این کشور را تهدید کردند  در صورت مشارکت حزب الله لبنان در دولت، این کشور نابود خواهد شد.

العالم - لبنان 

در همین راستا روزنامه سعودی الشرق الاوسط گفت: دولت لبنان چگونه می خواهد دولتی عادی دارای سیستم بانکی امنی باشد در حالی که در پیکره این دولت افرادی به ادعاي آنان از سازمان تروریستی حزب الله لبنان نفوذ کرده باشند.

روزنامه سعودی الوطن نیز در همین راستا گفت: تحریم گسترده لبنان که در باتلاق حزب الله افتاده باید کاملا شفاف باشد و مسئولان و مقاماتش  نیز برای آن بازجویی شوند .

روزنامه بحرینی اخبارالخلیج نیز نوشت: هیچ کشور عربی قبول نمی کند به پایگاهی برای ایران و تهدیدی برای امنیت و ثبات تبدیل شود،اما سوال این است آیا کشورهای عربی، لبنان را به همین وضعیت رها می کنند چرا که این مساله به امنیت ملی کشورهای عربی ارتباط دارد.

"حسان عبدالله " یکی از کارشناسان نیز گفت :این عناوین و اصطلاحات در روزنامه های سعودی  و امارات، اعلان جنگ علیه لبنان و حزب الله و هم سویی با دعوت های تکراری امریکا و اسرائیل علیه لبنان و حزب الله و ادامه مواضع اسرائیل و هماهنگی با عربستان در حمله به لبنان است .

217

 

پربیننده ترین خبرها