سرلشکر جعفری:

دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است

دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و نظام است
سه شنبه 12 تير 1397 - 16:24

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن پیگیر راهبرد تحریم و فشار برای ایجاد شکاف بین مردم و نظام اسلامی است که این موضوع به فضل الهی با هوشمندی ملت، فرجامی جز شکست نداشته و آرزوهای دشمن باطل خواهد شد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش روز سه شنبه روابط عمومی نیروی زمینی سپاه، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد افزود: قاطبه مردم ایران به نظام و انقلاب اسلامی پایبند و وفادارند و مسئولان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند.
وی ادامه داد: شرایط امروز کشور نشان می دهد جبهه دشمن، ترکیبی از همه فشارها را علیه نظام و ملت ایران به کار گرفته است. عبور از سختی ها، اقتصاد مقاومتی، نگاه انقلابی و عدم نگاه به بیرون، راه پیشرفت و موفقیت کشور است و انشاء الله با همت مردم و به ویژه مسئولان با گذر از وضعیت خطیر امروز، آینده روشن تری برای میهن اسلامی رقم خواهد خورد.
وی امنیت را ضروری ترین نیاز هر کشور دانست و افزود: امنیت در ایران اسلامی در همه عرصه ها نمودی آشکار دارد. تلاش نیروی زمینی سپاه برای مقابله با دشمنان و تأمین امنیت مناطق مرزی به ویژه شمال غرب و جنوب شرق کشور موفق و برای مردم امنیت آفرین بوده است.
فرمانده کل سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه برای دفاع از مناطق تحت مأموریت خود از اشراف اطلاعاتی و توان رزمی بالایی برخوردار و در واقع یکی از عوامل موفقیت این نیرو همین مؤلفه های مهم بوده است.
سردار جعفری با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای مثال زدنی و بومی ایران اسلامی که می تواند پیش روندگی و پیش برندگی نظام در عرصه های مختلف را تضمین سازد بر لزوم اعتماد به نسل جوان به عنوان ثروت ملی و سرمایه انسانی کشور تاکید کرد.
انهدام هشت تیم تروریستی در یک ماه 
فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران هم گفت: با اقدامات اطلاعاتی، عملیاتی نیروی زمینی سپاه در شمال غرب، غرب و جنوب شرق کشور طی یک ماه گذشته 8 تیم تروریستی گروهک های ضد انقلاب منهدم شدند. 
سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور با اشاره به نمونه هایی از اقدامات وسیع و تاثیرگذار نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی و ماموریتی این نیرو در زمینه ارتقای امنیت پایدار گفت: طی سال گذشته تاکنون بیش از 20 مورد اقدام اطلاعاتی، عملیاتی علیه تیم های تروریستی گروهک های ضدانقلاب و پ.ک.ک در شمال غرب کشور که قصد نفوذ به داخل مرزها را داشتند توسط یگان های نیروی زمینی سپاه انجام شده که پنج مورد آن مربوط به یک ماهه اخیر است‌. 
وی افزود: همچنین در چند هفته اخیر سه تیم تروریستی در مرزهای جنوب شرق کشور قبل از هر اقدامی مورد رصد و هدف نیروهای هوشیار و آماده یگان های نیروی زمینی سپاه قرار گرفته و منهدم شدند.
سردار پاکپور با اشاره به اقدامات محرومیت زدایی سپاه گفت: فعالیت نیروی زمینی سپاه در حوزه مردم یاری در مناطق محروم و مرزی کشور نیز چشمگیر بوده که شامل اشتغال زایی، ساخت منزل، ساخت مدرسه، مسجد و پل، راه و اقدامات وسیع و مستمر معیشتی و خدمات رایگان درمانی و بهداشتی در مناطق کمتر برخوردار است.
همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه یازدهم تیرماه در مشهد آغاز شد که تا سیزدهم تیرماه ادامه دارد.

پربیننده ترین خبرها