سفیر ایران در لبنان با سید حسن نصرالله دیدار کرد

سفیر ایران در لبنان با سید حسن نصرالله دیدار کرد
سه شنبه 12 تير 1397 - 16:47

سفیر ایران در لبنان به دیدار «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله رفت.

العالم - لبنان

«محمد فتحعلی» سفیر ایران در لبنان که دوره مأموریتش در این کشور به پایان رسیده،‌ به دیدار «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله رفت.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، نصرالله در این دیدار از تلاش‌های چهارساله فتحعلی در  لبنان و در کنار دولت و ملت لبنان و مقاومت قدردانی کرد.

محمد فتحعلی طی هفته‌های اخیر با نمایندگان گروه‌های مختلف لبنانی دیدار کرد؛ همچنین هفته جاری «احسان عطایا» نماینده جهاد اسلامی در لبنان در رأس هیأتی به دیدار سفیر ایران در این کشور به مناسبت پایان مأموریت وی رفت.

عطایا در این دیدار گفت: تمام فشارها علیه ملت فلسطین، متحدان آن و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران، شکست خواهد خورد.وی در ادامه، سلام «زیاد النخاله» معاون دبیرکل این جنبش را به سفیر ایران ابلاغ کرد و از حمایت‌های پررنگ جمهوری اسلامی ایران از فلسطین و ملت آن علیرغم تمام فشارهایی که از ابتدای انقلاب متحمل شده، قدردانی کرد.

عطایا در این دیدار بر عمق روابط دوجانبه جهاد اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد و افزود: این روابط تا آزادسازی کامل فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد به این امید که پس از بیرون کردن دشمن صهیونیستی، در قدس با برادران ایرانی دیدار کنیم و با یکدیگر در مسجدالاقصی نماز بخوانیم.

فارس

پربیننده ترین خبرها