ورود ارتش سوریه به روستای کحیل و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات + عکس

ورود ارتش سوریه به روستای کحیل و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات + عکس
سه شنبه 12 تير 1397 - 21:28

یگان های ارتش سوریه در درعا پیشرفت جدیدی در مسیر بازگشت امنیت و ثبات به حومه شرقی درعا و پایان دادن به حضور تروریستها در این منطقه به ثبت رساندند.

العالم . سوریه

خبرنگار سانا از اطراف روستای کحیل در 30 کیلومتری شرق درعا در این باره گزارش داد که یگانهای ارتش پس از درگیریهای شدید با گروههای تروریستی وارد روستای کحیل شدند. در این عملیات شماری از تروریستها کشته شدند و دیگر عناصر باقیمانده به سمت شهرکهای صیدا و الجیزه پا یه فرار گذاشتند که در آنجا نیز نیروهای ارتش با سلاح های مناسب آنها را هدف قرار می دهند.

وی افزود: تیم های مهندسی به منظور فراهم کردن زمینه بازگشت اهالی، فورا به پاکسازی این روستا از بقایای تروریسم و بازگرداندن امنیت و ثبات به آن اقدام کردند.

خبرنگار سانا توضیح داد که یگانهای ارتش دست به عملیات دقیق علیه خطوط امدادرسانی تروریستها و تحرکات آنها در منطقه واقع میان دو شهرک الجیزه و صیدا به سمت مرزهای اردن زدند و خسارتهای گسترده ای به آنها وارد کردند.

در حومه شمال غرب درعا نیز ارتش سوریه مخفیگاه های تروریستهای النصره و گروهک موسوم به "ارتش خالد بن ولید" را که با داعش بیعت کرده است، هدف قرار دادند. در این عملیات تعدادی از تروریستها کشته و زخمی شدند و برخی مخفیگاه های آنها منهدم گشت.

از آغاز عملیات نظامی علیه گروههای تروریستی در حومه درعا تاکنون یگانهای ارتش سوریه تعداد زیادی از روستاها و شهرک ها را آزاد کردند. روز گذشته شهرک المسیفره در 25 کیلومتری شهر درعا آزاد گشت و عناصر مسلح در مناطق الغاریه شرقی و ام ولد و داعل و ابطع و دیگر روستاها و شهرکهای حومه شمالی و شرقی درعا تسلیم شدند.

کشف مقادیر زیادی سلاح های سنگین و مهمات در حومه درعا

یگانهای ارتش سوریه هنگام پاکسازی روستاهای آزاد شده در حومه شمال شرقی درعا مقادیر زیادی سلاح و تجهیزات سنگین و مهمات در داخل مخفیگاه های تروریستها کشف کردند

خبرنگار سانا از داخل حومه درعا گفت: در روستاها و شهرکهای الغاریه غربی و الصوره و علما و ملیحه العطش تعدادی تانک و خمپاره انداز و موشک انداز و تجهیزات مختلف و نیز مقادیر زیادی خمپاره و موشک و سلاح های متوسط و سبک کشف شد.

پربیننده ترین خبرها